سامسونگ از یک محصول پوشیدنی در MWC رونمایی خواهد کرد؛ این‌بار یک کفش هوشمند !

اینطور که مشخص شده سامسونگ قصد دارد از یک محصول جدید در کنگره جهانی موبایل رونمایی کند و این محصول چیزی نیست جز یک کفش هوشمند که در قسمت پایینی آن یک شتاب‌سنج و سنسورهای فشارسنج متعددی قرار گرفته که با وارد شدن فشار به آنها، با اپلیکیشن مخصوص آن در گوشی‌هوشمندتان یک ارتباط برقرار […]

اینطور که مشخص شده سامسونگ قصد دارد از یک محصول جدید در کنگره جهانی موبایل رونمایی کند و این محصول چیزی نیست جز یک کفش هوشمند که در قسمت پایینی آن یک شتاب‌سنج و سنسورهای فشارسنج متعددی قرار گرفته که با وارد شدن فشار به آنها، با اپلیکیشن مخصوص آن در گوشی‌هوشمندتان یک ارتباط برقرار شده و می‌تواند اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار ورزشکاران قرار دهد.

این کفش هوشمند که در حال حاضر آن را با نام Lofit می‌شناسیم، توسط بخش C-Lab شرکت سامسونگ (که مسئول ابداع و تولید محصولات خلاقانه است) ساخته شده و انتظار می‌رود که با استفاده از این کفش‌ها و اپلیکیشن مخصوص آن، امکان مدیریت و کنترل بهتر ورزشکاران وجود داشته و در بسیاری از موارد همچون تمرینات می‌توان از این کفش‌ها استفاده نمود.

iofit_real-time_weight_tracking-100644905-medium.idge

یکی از مواردی که به کمک این کفش هوشمند می‌توان بدان پی برد، این است که کاربران متوجه این موضوع خواهند شد که ورزشکاران به هنگام ورزش، چگونه وزن خود را از روی یک پا بر روی پای دیگر انتقال داده و سپس چگونه وزن خود و فشاری که بر پا وارد می‌شود را متعادل می‌کنند. اپلیکیشن مخصوصی که برای کفش‌های Lofit طراحی شده قادر به محاسبه چنین فشاری بوده و می‌تواند به صورت زنده این میزان فشار را بررسی نماید. حتی امکان ضبط ویدئو نیز فشاری که ورزشکاران وارد می‌نمایند نیز وجود دارد.

توسعه‌دهندگان این کفش هوشمند اذعان دارند که جمع‌آوری اطلاعات به تنهایی نمی‌تواند مفید باشد و کاربران باید از اطلاعات بیشتری در مورد خود نیز مطلع گردند. به همین جهت این امکان وجود دارد که کاربران بتوانند حرکات ضبط‌شده خود را به وسیله‌ی نرم‌افزار Lofit بررسی کرده و به کمک نرم‌افزار آنها را آنالیز نمایند. در این حالت این اپلیکیشن مخصوص می‌تواند توصیه‌هایی در مورد ورزشکاران و حرکات انجام‌شده آنها انجام دهند که بدون شک این اطلاعات می‌تواند برای ورزشکاران و حتی مربیان نیز مفید باشد.

انتظار می‌رود که در آینده شاهد ورود این کفش‌های هوشمند به بازار باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول جدید نیز چاره‌ای نداریم جز اینکه تا شروع کنگره جهانی موبایل 2016 منتظر بمانیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال