سامسونگ از گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 Edge+ در 12 آگوست رونمایی می‌کند

بر اساس گزارشات جدید، سامسونگ قصد دارد تا از فبلت جدید خود، گلکسی نوت 5 در 12 آگوست سال جاری میلادی رونمایی کند. همچنین این شرکت عنوان کرده است که گلکسی اس 6 اج پلاس، گلکسی نوت 5 را در این رونمایی همراهی خواهد کرد. هر دوی این گوشی‌های هوشمند از 21 آگوست برای فروش […]

بر اساس گزارشات جدید، سامسونگ قصد دارد تا از فبلت جدید خود، گلکسی نوت 5 در 12 آگوست سال جاری میلادی رونمایی کند. همچنین این شرکت عنوان کرده است که گلکسی اس 6 اج پلاس، گلکسی نوت 5 را در این رونمایی همراهی خواهد کرد. هر دوی این گوشی‌های هوشمند از 21 آگوست برای فروش روانه بازار خواهند شد.

همچنین در این گزارش جدید برخی از ویژگی‌های هر دو دستگاه عنوان شده است. ظاهراً گلکسی نوت 5 از قابلیت درگاه کارت حافظه جانبی پشتیبانی نخواهد کرد. در بحث طراحی، این گوشی را باید یک نسخه جدید از پرچم‌دار گلکسی اس 6 دانست با این تفاوت که این گوشی جدیدی از یک صفحه نمایش بسیار نازک‌تر بهره خواهد برد. گلکسی نوت 5 در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

همچنین گزارشات حکایت از این دارند که طراحی قلم S دچار تغییراتی شده که آن را بیشتر شبیه قلم‌های معمولی کرده است و قرار است به رنگ خود گوشی عرضه شود.

گلکسی اس 6 اج پلاس از یک چیپست اگزینوس 7420 بجای چیپست عنوان شده قبلی یعنی اسنپدراگون 808 استفاده کرده و از یک حافظه رم 32 گیگابایتی برخوردار باشد.

در جایی دیگر آمده است که این شرکت کره‌ای تبار قصد دارد تا از سرویس پرداخت موبایلی خود یعنی سامسونگ پی، 12 آگوست در ایالات متحده آمریکا رونمایی کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال