طرفداران سامسونگ، وفادارتر از طرفداران اپل هستند!

متاسفانه به دلیل برخی سیاست‌های اپل، طرفداران این شرکت به وفاداری کورکورانه معروف هستند. آنها معمولا دستگاه‌هایی را خریداری میکنند که ضمن داشتن قیمت‌های بالا و نامعقول، بسیاری از ویژگی‌های دستگاه‌های مشابه را در اختیار کاربر قرار نمی‌دهند. (توجه داشته باشید که این موضوع کللی بوده و تنها به تلفن‌های هوشمند مربوط نیست)

اما در بررسی‌های جدیدی که توسط SurveyMonkey انجام شده، مشخص شده است که میزان وفاداری استفاده کنندگان برند اپل، نسبت به سالهای قبل کاهش یافته و در فصل آخر سال 2014، سامسونگ در این زمینه از اپل پیشی گرفته است.

SurveyMonkey با درنظر گرفتن عدد 19 به عنوان یک رقم استاندارد برای مقایسه میزان وفاداری مشتریان، عدد 35 را برای سامسونگ و 28 را برای اپل مشخص کرده است که نشان‌دهنده‌ی عملکرد بهتر سامسونگ در این زمینه می‌باشد. این درحالی است که مایکروسافت در این رتبه‌بندی با امتیاز منفی 8، بسیار پایینتر از سایر شرکت‌ها قرار دارد.

از طرفی، در نمودار رضایت کاربران از سرویس‌های ارائه شده، اپل با اختلاف نسبتا زیادی نسبت به سایر شرکت‌ها در بالای نمودار قرار گرفته و اینطور که پیداست، توانسته است با سرویس‌دهی مناسب، رضایت 42 درصد از کاربران خود را در آمریکا به دست آورد؛ در حالی که ظاهرا تنها 25 درصد از کاربران سامسونگ از سرویس‌های ارائه شده توسط این شرکت رضایت کافی را داشته اند.

نظر شما درباره این موضوع چیست؟ اپل و سامسونگ و یا شرکت‌های دیگر فعال در زمینه تکنولوژی، چقدر مشتری مدار هستند؟

ديدگاه کاربران

حرید هاست لینوکس - خرید دامنه ارزان