ویدیو: سونی بار دیگر ضد آب بودن اکسپریا Z3 را به رخ کشید!

در حالیکه سونی از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام اکسپریا Z4 رونمایی کرده است هنوز هم باید اکسپریا Z3 را پرچمدار رسمی این شرکت دانست. همانطور که در خبر‌ها هم داشتیم اکسپریا Z4 فقط در کشور ژاپن عرضه می‌شود و سونی قصد ندارد این گوشی را به دیگر مناطق دنیا بفرستد. فعلا باید منتظر […]

در حالیکه سونی از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام اکسپریا Z4 رونمایی کرده است هنوز هم باید اکسپریا Z3 را پرچمدار رسمی این شرکت دانست. همانطور که در خبر‌ها هم داشتیم اکسپریا Z4 فقط در کشور ژاپن عرضه می‌شود و سونی قصد ندارد این گوشی را به دیگر مناطق دنیا بفرستد. فعلا باید منتظر بمانیم تا سونی پرچمدار بعدی خود را معرفی کند که بر طبق پیش بینی‌ها و شایعات مختلف این اتفاق به زودی روی خواهد داد.

حال، سونی در ویدیویی تبلیغاتی، ضد آب بودن گوشی خود را بار دیگر به رخ رقیبان خود کشید. اگر دنیای تکنولوژی را دنبال کرده باشید، پرچمداران کمپانی‌های مختلف هیچ کدام این ویژگی را دارا نیستند. سونی در این ویدیو از عبارت ” اکسپریا Z3 می‌تواند در هر لحظه و در هر شرایط آب و هوایی زیبایی را ضبط کند” استفاده کرده است.

این عبارت به راحتی مشخص می‌کند که سونی همچنان بر روی قابلیت ضد آب بودن گوشی خود تاکید ویژه‌ای دارد اما سونی باید به فکر این باشد که آیا ضد آب بودن گوشی ملاک برتری کاربران بر جدیدترین پرچمداران می‌باشد یا خیر؟‌ آیا شما  به عنوان یک کاربر گوشی هوشمند پرچمدار قدیمی سونی را به پرچمداران جدید کمپانی‌های دیگر آن هم به خاطر ضد آب بودن ترجیح می‌دهید؟

اطلاعات زیادی از پرچمدار آینده‌ی سونی در دسترس نیست. هنوز مشخص نیست که گوشی هوشمند بعدی سونی چه شباهت‌هایی را با اکسپریا Z4 خواهد داشت. به هر حال باید منتظر ماند و فعلا نگاهی با شایعات در مورد پرچمدار بعدی سونی داشته باشیم.

[aparat]http://www.aparat.com/v/gpNWG[/aparat]

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال