اکسپریا XZ پرمیوم سونی؛ بهترین گوشی معرفی شده در MWC 2017

GSMA یک بنیاد اروپایی است که میزبانی کنگره جهانی موبایل در بارسلونای اسپانیا را بر عهده داشت و به عنوان قسمتی از این رویداد آن‎ها مراسم جوایز سالانه‎ی موبایل یا GloMo را نیز برگزار کردند تا جوایز خود را در رشته‎های مختلف به بهترین شرکت‎های فناوری اعطا کنند. در سال 2017 آن‎ها بیش از 40 برنده اعلام […]

GSMA یک بنیاد اروپایی است که میزبانی کنگره جهانی موبایل در بارسلونای اسپانیا را بر عهده داشت و به عنوان قسمتی از این رویداد آن‎ها مراسم جوایز سالانه‎ی موبایل یا GloMo را نیز برگزار کردند تا جوایز خود را در رشته‎های مختلف به بهترین شرکت‎های فناوری اعطا کنند. در سال 2017 آن‎ها بیش از 40 برنده اعلام کردند. به عنوان مثال شرکت سامسونگ جایزه‎ی “بهترین گوشی‎هوشمند سال 2016” را به دست آورد ولی این شرکت سونی است که موفق شد با رونمایی از آخرین گوشی خود یعنی اکسپریا XZ پرمیوم جایزه‎ی “بهترین گوشی‎هوشمند جدید” را دریافت کند.

سونی در مراسم MWC 2017 از 4 دستگاه جدید رونمایی کرد یعنی Xperia XZ Premium, Xperia XZs, Xperia XA1 و Xperia XA1 Ultra. گوشی اکسپریا XZ پرمیموم سونی در این لیست پرچم‎دار فعلی این شرکت با نمایشگر 5.46 اینچی و رزولوشن 4K، مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 835 و یک دوربین به‎روزرسانی شده‎ی 19 مگاپیکسلی با اندازه‎ی سنسور 1/2.3 اینچی و فناوری Motion Eye برای ضبط ویدئوهای اسلوموشن با نرخ 960 فریم بر ثانیه است.

این گوشی یک بدنه‎ی کرومی رنگ براق دارد و در غرفه‎ی شرکت سونی با درخشش خاصی خودنمایی می‎کرد.

از بین سایر جوایز می‎توان به جایزه‎ی ” Disruptive Device Innovation” اشاره کرد که به آمازون بابت اسپیکر هوشمند این شرکت یعنی Amazon Echo داده شد و شرکت نیناتیک نیز موفق شد اپلیکیشن موبایل منتخب داوران را برای بازی پوکمون‎گو دریافت کند و همکاری بین شرکت‎های سامسونگ و Reliance Jio جایزه‎ی “بهترین نوآوری موبایل برای بازارهای در حال رشد” را برای آن‎ها به همراه آورد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال