[ویدئو] اولین ویدئو از گوشی‌هوشمند اکسپریا Z5 که تمامی زوایای گوشی را نشان می‌دهد

همانطور که می‌دانید، پرچم‌دار بعدی کمپانی سونی قرار است با نام Xperia Z5 وارد بازار گوشی‌های هوشمند گردد. تا کنون تصاویر و رندرهای زیادی از این محصول منتشر شده که تا حد زیادی ما را با شکل کلی آن آشنا کرده است. اما حالا ویدئویی جدید از این گوشی‌هوشمند منتشر شده که اکسپریا Z5 را در […]

همانطور که می‌دانید، پرچم‌دار بعدی کمپانی سونی قرار است با نام Xperia Z5 وارد بازار گوشی‌های هوشمند گردد. تا کنون تصاویر و رندرهای زیادی از این محصول منتشر شده که تا حد زیادی ما را با شکل کلی آن آشنا کرده است. اما حالا ویدئویی جدید از این گوشی‌هوشمند منتشر شده که اکسپریا Z5 را در شکل‌های مختلفی نمایش می‌دهد.

همانند همیشه، سونی قصد دارد تا سه مدل مختلف از این گوشی را معرفی نماید که یکی از آنها، Xperia Z5 Premium نام خواهد دارد، محصولی با صفحه‌نمایش 5.5-اینچی و رزولوشن 4K که می‌تواند صفحه‌نمایشی خیره‌کننده با تراکم پیکسلی 801 تا 805 اینچ در هر پیکسل را به همراه داشته باشد. همچنین هر سه این گوشی‌ها قرار است با دوربین 23-مگاپیکسلی و سنسور حسگر اثر انگشت (که در سمت راست آن قرار گرفته است) عرضه گردند که البته این موضوع باعث شده تا سونی مجبور به عوض کردن جای دکمه‌های کنترل صدا و دکمه‌ی پاور گوشی باشند. نهایتا باید بگوییم که هر سه مدل از این گوشی نیز قرار است با استانداردهای مختلف برای بدنه‌ای ضدآب و ضدغبار عرضه گردد.

اما موضوعی که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده، به کارگیری چیپ Snapdragon 810 در این گوشی‌هوشمند می‌باشد. اخبار مربوط به گرمایی بیش از حدی که این چیپ تولید می‌کند، به قدری بوده و هست که نیازی به توضیح در مورد آن نیست. خود سونی نیز این مورد را در مورد گوشی‌های هوشمند Xperia Z4 و +Xperia Z3 تایید کرده است. حتی یکی از کاربران در شبکه‌ی Netflix، ویدئویی HD از گوشی خود را ضبط نموده که همزمان با انجام یک بازی سنگین، نرم‌افزار CPU-Z نیز به جهت کنترل دما اجرا شده است که نشان می‌دهد دمای این گوشی در شرایط سنگین، تا 154 درجه‌ی فارنهایت بالا می‌رود که واقعا بالاست!

احتمالا باید روز چهارشنبه منتظر معرفی این گوشی‌هوشمند و مدل‌های مختلف آن باشیم. اما بهتر است حالا به Snapdragon 810 فکر نکنیم و به تماشای ویدئو بپردازیم!

[aparat]http://www.aparat.com/v/Gxg8q[/aparat]

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال