مشخصات گوشی Mate 9 هوآوی فاش شد؛ 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی

تنها دو روز دیگر تا رونمایی رسمی گوشی Mate 9 هوآوی باقی مانده و بر اساس آنچه که تا امروز شنیده‌ایم، انتظار داریم پرچمدار هوآوی در سه نسخه عرضه شود. یک نسخه با بهره از حافظه رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، نسخه دیگر نیز دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه […]

تنها دو روز دیگر تا رونمایی رسمی گوشی Mate 9 هوآوی باقی مانده و بر اساس آنچه که تا امروز شنیده‌ایم، انتظار داریم پرچمدار هوآوی در سه نسخه عرضه شود. یک نسخه با بهره از حافظه رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، نسخه دیگر نیز دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و بالاتر از همه یک نسخه از این گوشی است با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، عرضه خواهد شد.

سایت Weibo در پستی مشخصات این پرچمدار را چنین اعلام کرده است:

طبق انتظار ما گوشی Mate 9 دارای نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 خواهد بود. پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 960 در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP8، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایت، دیگر اجزای داخلی این گوشی را تشکیل خواهند داد.

قسمت پشتی بدنه این فبلت میزبان یک دوربین دوگانه با سنسورهای 20 و 12 مگاپیکسلی خواهد بود. ضمن اینکه وجود یک اسکنر اثرانگشت در قسمت پایین دوربین را نیز نباید از قلم انداخت. Mate 9 هوآوی اندروید 7.0 را به صورت پیش‌فزض نصب خواهد داشت و گفته می‌شود که احتمالاً این گوشی با قیمتی معادل 705 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

9nine

به هر حال از آن‌جایی که تا رونمایی رسمی هوآوی از این محصول مدت زمان زیادی باقی نمانده، بهتر است به انتظار بنشینیم تا مشخصات Mate 9 را به صورت دقیق‌تر از زبان خود هوآوی بشنویم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال