WWDC 2016: اپل امکان حذف اپلیکیشن‌های پیش‌فرض iOS را فراهم کرد

خبرها حاکی از این است که اپل امکان حذف اپلیکیشن‌های پیش‌فرض iOS را فراهم کرده است. به لطف iOS 10 به نظر فرصت خوبی در اختیار این سیستم‎عامل قرار گرفته است. اپلیکیشن‎های شخص اول در اپ‎استور نمایان شده‎اند، که این امر به احتمال قوی اشاره بر این دارد که کاربران این سیستم‎عامل قادر به پاک‎کردن […]

خبرها حاکی از این است که اپل امکان حذف اپلیکیشن‌های پیش‌فرض iOS را فراهم کرده است. به لطف iOS 10 به نظر فرصت خوبی در اختیار این سیستم‎عامل قرار گرفته است. اپلیکیشن‎های شخص اول در اپ‎استور نمایان شده‎اند، که این امر به احتمال قوی اشاره بر این دارد که کاربران این سیستم‎عامل قادر به پاک‎کردن اپلیکیشن‎های خام و پایه‎ی iOS خواهند بود. هم‎چنین معنای این خبر به صورت بالقوه این است که کاربران قادر به نصب و استفاده از اپلیکیشن‎های شخص ثالث به عنوان پیش‌فرض خواهند بود.

معنای این خبر این می‎تواند باشد که کاربران قادر به استفاده از اپلیکیشنی نظیر جیمیل یا Spark به عنوان اپلیکیشن پیش‌‎فرض ایمیل خود خواهند بود. هم‎چنین می‎تواند به این معنا باشد که اپلیکیشن بومی موزیک اپل را می‎توان توسط اپلیکیشنی نظیر Spotify جایگزین کرد.

اپلیکیشن‎هایی که در این زمینه می‎توانند دستخوش تغییر شوند عبارتند از هواشناسی، ساعت، یادداشت‎های صوتی، ویدئوها، ترفندها، سهام، یادآورها، پادکست‎ها، یادداشت‎ها، موزیک، نقشه‎ها، ایمیل، آی‎تیونز استور، فیس‎تایم، لیست مخاطبین تماس، قطب‎نما، تقویم و ماشین‎حساب.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال