معرفی ابزار جدید مایکروسافت برای مهاجرت کاربران از مک‎بوک به سرفیس‎بوک

شرکت‎های معروف اغلب اوقات در اختیار کاربران ابزاری قرار می‎دهند تا آن‎ها بتوانند از محصولات شرکت رقیب به سادگی به گزینه‎ی مورد نظر خود مهاجرت کنند. مایکروسافت با سری تبلت‎ها و نوت‎بوک‎های خود سخت در حال رقابت با مک‎بوک اپل بوده است. حال این شرکت ابزار جدیدی منتشر کرده است تا مشتریان شرکت اپل بتوانند […]

شرکت‎های معروف اغلب اوقات در اختیار کاربران ابزاری قرار می‎دهند تا آن‎ها بتوانند از محصولات شرکت رقیب به سادگی به گزینه‎ی مورد نظر خود مهاجرت کنند. مایکروسافت با سری تبلت‎ها و نوت‎بوک‎های خود سخت در حال رقابت با مک‎بوک اپل بوده است. حال این شرکت ابزار جدیدی منتشر کرده است تا مشتریان شرکت اپل بتوانند از مک به سرفیس به راحتی نقل مکان کنند.

مایکروسافت این ابزار جدید را تقریبا بدون هیاهوی خاصی ارائه داده است. این ابزار که Mac to Surface Assistant نامیده می‎شود، همان‎طور که نام آن اشاره می‎کند عملا باعث می‎شود تا انتقال تمامی داده‎های کاربر از کامپیوترهای اپل به محصولات مایکروسافت آسان شود.

همان‎‎طور که اشاره شد، این ابزار در واقع توسط کاربران شناسایی شده و به نظر نمی‎رسد که مایکروسافت اخبار انتشار آن را پخش کرده باشد. به هرحال این ابزار وجود دارد و قادر به انجام کاری بوده که برای آن تبلیغ شده است.

اگر کاربر این ابزار را در کامپیوتر مک خود باز کند به او اطلاع داده می‎شود که از این ابزار می‎تواند برای انتقال اطلاعات (اسناد، تصاویر، فیلم‎ها و موزیک) از مک به سرفیس او استفاده کند.

دانلود Mac to Surface Assistant برای عموم رایگان است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال