با بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت ایمیل با قابلیت استفاده سریع و آسان آشنا شوید

بررسی‌ها نشان می‌دهد که به صورت معمول، کاربران کشور آمریکا روزانه 6 ساعت از زمان خود را صرف مدیریت پست‌های الکترونیک، پاسخ دادن به نامه‌ها و … می‌کنند. استفاده از سرویس‌های ایمیل علاوه بر زمان‌بر بودن، اهمیت بسیار بالایی داشته و سازندگان زیادی هستند که برای راحت کردن انجام این کار، اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای مختلف […]

بررسی‌ها نشان می‌دهد که به صورت معمول، کاربران کشور آمریکا روزانه 6 ساعت از زمان خود را صرف مدیریت پست‌های الکترونیک، پاسخ دادن به نامه‌ها و … می‌کنند. استفاده از سرویس‌های ایمیل علاوه بر زمان‌بر بودن، اهمیت بسیار بالایی داشته و سازندگان زیادی هستند که برای راحت کردن انجام این کار، اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای مختلف را عرضه نموده‌اند تا مدیریت نامه‌های الکترونیکی، آسان‌تر از همیشه شود.

به علت اینکه تعداد این اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها بسیار بالا بوده، بعضا کاربران در انتخاب آنها سردرگم شده و ممکن است حتی زمان زیادی را صرف آزمایش کردن این اپلیکیشن‌ها نمایند. از این رو قصد داریم تا در ادامه، چند مورد از بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت ایمیل را با قابلیت استفاده سریع و آسان معرفی کنیم.

Triage

triage-100675503-medium

این اپلیکیشن قدرتمند قادر خواهد بود تا تمامی ایمیل‌ها را به صورت یکجا و در قالب کارت‌های مختلف نمایش دهد تا کاربران سریع‌تر بتوانند ایمیل‌های مهم‌تر را شناسایی کرده و به آنها پاسخ دهند. اگر یکی از نامه‌های الکترونیک شما نیاز به پاسخ آنی داشته باشد، می‌توانید از همان قسمت و در همان قالب که ایمیل‌ها نشان داده می‌شوند، بدان پاسخ دهید. اگر بخواهید آن را به صورت “نخوانده” باقی گذاشته و بعدا به آن برسید، می‌توانید با کشیدن انگشت بر روی آن و حرکت دادن آن به سمت پایین آن این کار را انجام داده و یا با کشیدن آن به سمت بالا، آن را حذف کنید.

در واقع این حالت می‌تواند تمامی ایمیل‌ها را در یک کارت جداگانه نشان داده و سرعت کاربران در انجام کار را افزایش دهد. این اپلیکیشن تنها با برای iOS عرضه شده و 3 دلار قیمت دارد.

Inboxcube

inboxcube-100675502-medium

این اپلیکیشن قدرتمند، تمامی ایمیل‌های شما را در قالب شبکه‌ای از مکعب‌ها نمایش می‌دهد که هر کدام از ایمیل‌ها، در دسته‌ی مناسبی قرار گرفته است. اگر تعداد ایمیل‌های دریافتی کاربران بالا باشد، به سادگی می‌توانید بسته به فایل الحاقی آن ایمیل که می‌تواند یک آهنگ، فایل فشرده، عکس، فایل PDF، ویدئو و … باشد، ایمیل خود را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید. پس از وارد شدن به هر بخش، تمامی ایمیل‌ها به صورت بند انگشتی نمایش داده خواهند شد تا امکان مشاهده آنها ساده‌تر باشد. همچنین امکان استفاده از نوار جستجو در این اپلیکیشن نیز دارد، ویژگی بسیار خوبی که شاید در بسیاری از اپلیکیشن‌ها دیده نشود.

این اپلیکیشن به صورت رایگان برای کاربران iOS عرضه شده است.

WeMail

wemail-100675504-medium

شاید در نگاه اول تصور کنید که WeMail تفاوت چندان خاصی با سرویس‌های ایمیل مرسوم ندارد، اما زمانی که ایمیل‌های مختلفی را دریافت می‌کنید، متوجه خواهید شد که دسته‌بندی ایمیل‌ها در این اپلیکیشن تا چه اندازه متفاوت خواهد بود. در WeMail تمامی اپلیکیشن‌ها بر اساس ارسال‌کننده آن دسته‌بندی شده و شباهت بسیار زیادی به اپلیکیشن‌های مدیریت پیام کوتاه دارد. طبق گفته‌ی سازندگان، این قابلیت می‌تواند اندازه اینباکس کاربران را به نصف رسانده و فضای شلوغ و گیج‌کننده آن را از بین ببرد.

ویژگی‌های مثبت بسیار زیادی در این اپلیکیشن نفهته که می‌تواند در زمان شما صرفه‌جویی کند. یکی از قابلیت‌های بسیار خوب در این اپلیکیشن، امکان ارسال ایمیل‌ها به کمک دستور صوتی است که شاید در دیگر نرم‌افزارها، نتوانید این ویژگی را پیدا کنید.

اپلیکیشن WeMail هم‌اکنون به صورت رایگان در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است.

Hop

hop-100675505-medium

همانند اپلیکیشن WeMail و همانطور که در تصویر قرار گرفته نیز مشاهده می‌کنید، ایمیل‌ها در اپلیکیشن Hop، همانند یک سرویس پیام کوتاه نمایش داده شده و تمامی ایمیل‌های ارسالی میان کاربران و مخاطبین آنها، به صورت یک گفتگوی زنده، پیش روی کاربران قرار می‌گیرد. اگر فایل الحاقی نیز همراه این ایمیل‌ها باشد، مستقیما درون پیام نمایش داده شده، نشان داده می‌شود.

طراحی این اپلیکیشن باعث خواهد شد تا بهره‌وری شما در مدیریت ایمیل‌های خود به شکل قاب توجهی افزایش پیدا کند چرا که تمامی محتوای الحاقی ایمیل‌ها، به صورت “باز شده” پیش روی شما قرار می‌گیرند و شما به خوبی می‌دانید که قرار است به دنبال چه چیزی باشید. همچنین تصویر مربوط به ارسال‌کنندگان به جای آدرس پست الکترونیکی آنها، نمایش داده می‌شود تا کاربران با سرعت بیشتری بتوانند مخاطب خود را شناسایی کنند. همچنین امکان شخصی‌سازی تمامی بخش‌های اعلانات نیز وجود داشته و کاربران نیازی نخواهند داشت تا با دریافت هر ایمیل، وارد Hop شوند.

این اپلیکیشن نیز به صورت رایگان برای iOS و اندروید عرضه شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال