بررسی عملکرد باتری گوشی‌هوشمند ال‌جی ایکس پاور

اگر کاربران گوشی‌های‌هوشمند تنها یک مورد را برای بهبود عملکرد گوشی خود در نظر داشته باشند آن مورد قطعا عملکرد بهتر باتری خواهد بود. شرکت‌های سازنده بارها و بارها قول افزایش ظرفیت باتری‌ها و طول عمر بیشتر آن‌ها را داده‌اند اما این امر به علت ضخامت بیش‌از حد باتری و در نتیجه گوشی تاکنون ممکن […]

اگر کاربران گوشی‌های‌هوشمند تنها یک مورد را برای بهبود عملکرد گوشی خود در نظر داشته باشند آن مورد قطعا عملکرد بهتر باتری خواهد بود. شرکت‌های سازنده بارها و بارها قول افزایش ظرفیت باتری‌ها و طول عمر بیشتر آن‌ها را داده‌اند اما این امر به علت ضخامت بیش‌از حد باتری و در نتیجه گوشی تاکنون ممکن نشده است. البته هنوز هم هستند سازندگانی که طراحی گوشی را فدای کیفیت باتری نکرده و باتری بهتر و با ظرفیت مناسبی را درون گوشی‌های خود قرار داده‌اند. برای مثال گوشی‌های سری ردمی و یا Mi شرکت شیائومی از آن دسته گوشی‌ها به حساب می‌آیند.

حال گویا قهرمان دیگری هم در این زمینه وجود دارد. گوشی X Power شرکت ال‌جی با داشتن نمایشگر 5.3 اینچی و باتری با ظرفیت 4100 میلی‌آمپر توانسته از دیگر گوشی‌های‌هوشمند پیشی بگیرد و در آزمایش‌های انجام شده، عملکرد چشم‌گیری را از خود نشان داده است.

باتری این گوشی‌هوشمند با ثبت امتیار 15 ساعت و 18 دقیقه در رتبه‌ی اول قرار گرفته و حدودا دو برابر مصرف بیشتری را نسبت به گوشی‌های گلکسی اس 7 اج، نوت 7 و آیفون 6 اس پلاس تحویل کاربر می‌دهد. البته در نظر داشته باشید که رزولوشن گوشی‌های نام برده و مشخصه‌های فنی آن‌ها بسیار بالاتر از گوشی X Power ال‌جی بوده و قابلیت‌های مختلف پرچم‌داران سامسونگ و اپل اصلا در حد مقایسه‌یX Power ال‌جی که یک گوشی پایین‌رده تنها با ظرفیت بالای باتری به شمار می‌رود، نیستند.

بااین‌حال، ال‌جی قول داده تا کاربران حداقل بتوانند تا دو روز بدون شارژ کردن گوشی از آن استفاده کنند. درصورت استفاده‌ی سبک از این گوشی و انجام کارهای روزمره شاید بتوان امکان استفاده از آن را در سه و یا چهار روز متوالی نیز فراهم آورد. به‌هرحال گوشی X Power شرکت ال‌جی با چیپست MT6735 مدیاتک و نمایشگری بسیار ضعیف نمی‌تواند حرفی را برای گفتن داشته باشد اما اگر جز کسانی هستید که تنها به باتری گوشی اهمین می‌دهید یقینا این گوشی می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای شما باشد.

بررسی عملکرد باتری گوشی‌هوشمند ال‌جی ایکس پاور

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال