کانسپتی از پرچمدار بعدی اچ تی سی، Aero منتشر شد

با توجه به شکستی که جدیدترین پرچمدار کمپانی HTC شاهد بوده است، عرضه‌ی یک پرچمدار دیگر تا پایان سال میلادی از این کمپانی انتظار می‌رود. حال در جدیدترین تصاویر منتشر شده گوشی که رئیس این کمپانی از آن صحبت می‌کرد منتشر شده است. این گوشی که به نام Aero شناخته می‌شود قصد دارد تغییرات زیادی را […]

با توجه به شکستی که جدیدترین پرچمدار کمپانی HTC شاهد بوده است، عرضه‌ی یک پرچمدار دیگر تا پایان سال میلادی از این کمپانی انتظار می‌رود. حال در جدیدترین تصاویر منتشر شده گوشی که رئیس این کمپانی از آن صحبت می‌کرد منتشر شده است. این گوشی که به نام Aero شناخته می‌شود قصد دارد تغییرات زیادی را نسبت به پرچمداران قبلی این کمپانی داشته باشد. البته نام این گوشی Aero نیست و فعلا از این اسم به عنوان کد استفاده می‌کنند.

اطلاعات زیادی از سخت افزار گوشی منتشر نشده. بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده نمایشگر گوشی که هنوز سایز آن مشخص نیست؛ دارای رزولوشن QHD خواهد بود. سنسور قدرت‌مندی با دیافراگم  f/1.9 برای دوربین اصلی گوشی انتخاب شده و این گوشی از تکنولوژی RAW نیز برای عکس‌بردای پشتیبانی می‌کند.

تصاویر مفهموی از پرچمدار بعدی اچ تی سی به نام Aero منتشر شد

در جدیدترین تصاویر مفهومی ارائه شده از این گوشی که Hasan Kaymak آن را طراحی کرده، گوشی ظریف‌تر از بقیه‌ی پرچمداران اچ تی سی طراحی شده و اسپیکر‌های قدرت‌مند بوم اسپیکر نیز دیگر دیده نمی‌شود. از پشت گوشی تصویری رندر نشده و نمی‌توان فعلا اطلاعاتی به دست آورد.

تصاویر مفهموی از پرچمدار بعدی اچ تی سی به نام Aero منتشر شد

همانطور که می‌دانید این گوشی اولین گوشی اچ تی سی نخواهد بود که از نمایشگر QHD پشتیبانی می‌کند. گوشی‌های قبلی کمپانی اچ تی سی نظیر HTC One E9 Plus و M9 Plus از دیگر گوشی‌های این کمپانی با نمایشگری مشابه Aero می‌باشند.

تصاویر مفهموی از پرچمدار بعدی اچ تی سی به نام Aero منتشر شد

با توجه به این که کمپانی اچ تی سی این روز‌ها وضع خوبی را از لحاظ مالی سپری نمی‌کند، شاید بتوان گفت که اچ تی سی هر چه سریع‌تر به یک قهرمان نیاز دارد تا بتواند آمار فروش گوشی‌های هوشمند خود را ارتقا دهد. شاید اکتبر امسال و با معرفی این گوشی بتوان حدس زد که آیا اچ تی سی از این وضعیت بیرون می‌آید یا خیر.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال