این نسخه قرمز‌رنگ HTC 10 است

اچ‌تی‌سی نهایتا پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرد و به زودی آن را در سه رنگ مختلف وارد بازارهای جهانی می‌کند. این سه رنگ، سفید، نقره‌ای و طلایی خواهند بود اما به نظر می‌رسد این شرکت تایوانی رنگ دیگری را نیز در نظر دارد چرا که جدیدترین رندرهای منتشر شده از این گوشی رنگ قرمز […]

اچ‌تی‌سی نهایتا پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرد و به زودی آن را در سه رنگ مختلف وارد بازارهای جهانی می‌کند. این سه رنگ، سفید، نقره‌ای و طلایی خواهند بود اما به نظر می‌رسد این شرکت تایوانی رنگ دیگری را نیز در نظر دارد چرا که جدیدترین رندرهای منتشر شده از این گوشی رنگ قرمز آن را به رخ کشیده‌اند.

این نسخه قرمز‌رنگ HTC 10 است

همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید تنها قاب پشتی گوشی است که قرمز رنگ است و قسمت جلویی آن همچنان مشکی خواهد بود. به‌هر‌حال اچ‌تی‌سی 10 قرمز کمی متفاوت‌تر از رنگ‌های دیگری است که برای این گوشی عرضه می‌شود. البته براساس رندرهای منتشر شده که توسط اپراتور KDDI چین منتشر شده به نظر می‌رسد این رنگ فعلا تنها به صورت انحصاری در اختیار این کشور خواهد بود.

این نسخه قرمز‌رنگ HTC 10 است

اچ‌تی‌سی هنوز در مورد بازارهای مختلف این رنگ صحبتی نکرده و مشخص نیست که آیا می‌توان این رنگ را در دیگر مناطق نیز مشاهده کرد یا خیر اما در صورت منتشر شدن چنین خبری وب‌سایت تک‌نیوز سعی می‌کند اطلاع‌رسانی کافی در این مورد انجام دهد. اچ‌تی‌سی 10 هم‌اکنون در بازارهای مختلف برای پیش‌فروش با قیمت 699 دلار قرار گرفته و از اواسط ماه آینده به صورت رسمی عرضه می‌شود.

این نسخه قرمز‌رنگ HTC 10 است HTC-10-in-red (3) این نسخه قرمز‌رنگ HTC 10 است

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال