تصاویری جدید و کاملا متفاوت از گوشی‌هوشمند Xperia Z4 لو رفت!

روز گذشته بود که WikiLeaks اعلام کرد که اطلاعات بسیار زیاد و محرمانه‌ای از شرکت سونی که شامل فایل‌های اکسل، متن مربوط به کنفرانس‌ها، نامه‌های الکترونیکی و موارد دیگر می‌شود را در پایگاه‌داده خود دارد و تعداد این اسناد، 30,287 عدد می‌باشد. اینطور که در این صفحه‌ی اجتماعی اعلام شده، این اسناد از سال 2006 جمع‌آوری […]

روز گذشته بود که WikiLeaks اعلام کرد که اطلاعات بسیار زیاد و محرمانه‌ای از شرکت سونی که شامل فایل‌های اکسل، متن مربوط به کنفرانس‌ها، نامه‌های الکترونیکی و موارد دیگر می‌شود را در پایگاه‌داده خود دارد و تعداد این اسناد، 30,287 عدد می‌باشد. اینطور که در این صفحه‌ی اجتماعی اعلام شده، این اسناد از سال 2006 جمع‌آوری شده‌اند و موارد بسیار محرمانه نیز در آنها وجود دارد که هرگز گفته نشده‌اند.

پس از انتشار این خبر، صفحه‌ی اجتماعی xperialeak@، تصاویری از یکی از محصولات سری Xperia سونی منتشر ساخت که هنوز مشخص نیست که آیا این تصاویر به گوشی‌هوشمند Xperia Z4 مربوط می‌شوند یا نه اما تعداد بالای این تصاویر، سبب شده تا تمامی طرفداران سونی به وجد بیایند!

شایعات قبلی که روز گذشته منتشر شده بودند نشان می‌دادند که گوشی‌هوشمند Xperia Z4 از بدنه‌ای با جنس فلز ساخته خواهد شد و علاوه بر قرار گرفتن سنسور اثرانگشت در آن، دکمه‌ی پاور این گوشی نیز تغییراتی را به همراه خواهد داشت. تمامی این اطلاعات توسط ViziLeaks@ منتشر شده بودند ولی هیچ منبع معتبری از سوی آنها اعلام نشده بود، اما حالا که این عکس‌های رندر شده در فضای مجازی منتشر شده‌اند، می‌توانیم تمامی مواردی را که ViziLeaks@ اعلام کرده بود، مشاهده کنیم! همچنین، اینطور که این منابع اعلام کرده‌اند، این تصاویر رندر شده از دیتابیس‌های خود سونی درز پیدا کرده‌اند!

چیزی که ما در تصاویر منتشر شده می‌بینیم، محصولی با طراحی جدید و فوق‌العاده، بدنه‌ی فلزی، دکمه‌ی پاور متفاوت از محصولات قبلی و بزرگ به اندازه‌ای که بتوان در آن سنسور اثرانگشت را قرار داد، و البته ویژگی‌های دیگری دیده می‌شود که نوید تلفنی کاملا متفاوت از سونی را می‌دهد. اما یکی از مواردی که توجه ما را به خود جلب کرد، احتمالا، رابط کاربری جدید سونی می‌باشد که MONO/New UI نام دارد.

از تصاویر رندر شده کاملا مشخص است که سونی از طراحی محصولات قبلی و محیط آن خسته شده و قصد دارد تا به صورت اساسی این موارد را تغییر دهد! ولی به یاد داشته باشید که هنوز این تصاویر تایید نشده‌اند و نباید تنها به جمله‌ی “دیتابیس سونی” بسنده کرد.

در حال حاضر سونی سکوت کرده و برای اطلاع از صحت این تصاویر، حداقل باید تا نمایشگاه IFA 2015 صبر کنیم. در ادامه می‌توانید این تصاویر را به صورت کامل مشاهده نمایید:

Leaked-internal-Sony-renders-of-the-Xperia-Z4-and-new-UI (2) Leaked-internal-Sony-renders-of-the-Xperia-Z4-and-new-UI (3) Leaked-internal-Sony-renders-of-the-Xperia-Z4-and-new-UI (4) Leaked-internal-Sony-renders-of-the-Xperia-Z4-and-new-UI (5) Leaked-internal-Sony-renders-of-the-Xperia-Z4-and-new-UI (6) Leaked-internal-Sony-renders-of-the-Xperia-Z4-and-new-UI (7) Leaked-internal-Sony-renders-of-the-Xperia-Z4-and-new-UI (8) Leaked-internal-Sony-renders-of-the-Xperia-Z4-and-new-UI (9) Leaked-internal-Sony-renders-of-the-Xperia-Z4-and-new-UI Leaked-internal-Sony-renders-of-the-Xperia-Z4-and-new-UI (1)

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال