این سیستم‌ امنیتی، خانه شما را بدون هیچ‌گونه دوربینی زیر نظر خواهد داشت

هنگامی که صحبت از سیستم‌های امنیتی برای خانه‌ها می‌شود، اولین چیزی که ممکن است به ذهن هر کسی برسد، استفاده از دوربین‌های مدار بسته می‌باشد. البته امکان دارد شما هم در فیلم‌های مختلف دیده باشید که سارق، با وارد شدن به خانه، اولین کاری که می‌کند، از کار انداختن دوربین‌های مدار بسته است که خب […]

هنگامی که صحبت از سیستم‌های امنیتی برای خانه‌ها می‌شود، اولین چیزی که ممکن است به ذهن هر کسی برسد، استفاده از دوربین‌های مدار بسته می‌باشد. البته امکان دارد شما هم در فیلم‌های مختلف دیده باشید که سارق، با وارد شدن به خانه، اولین کاری که می‌کند، از کار انداختن دوربین‌های مدار بسته است که خب در این شرایط، دوربین‌ها را می‌توانیم بدون کاربرد بدانیم.

اینجا، جاییست که Xandem وارد می‌شود؛ سیستم امنیتی جدیدی که بدون اتکا به دوربین‌های مدار بسته، قادر خواهد بود تمامی فعالیت‌ها را در خانه‌ی شما بررسی نماید. در چنین شرایطی، سارق حتی نمی‌تواند وجود این سیستم امنیتی شود و به راحتی می‌تواند به دام افتد. اما عملکرد سیستم Xandem به چه صورتیست؟ در واقع در این سیستم، ما شاهد ایجاد یک شبکه‌ی بدون سیم از امواج هستیم که در آن، تمامی حرکات کنترل شده و کاربران از حضور هر فردی مطلع خواهند شد.

اگر این سیستم به شکل درستی آماده شده باشد، حتی امکان دنبال کردن اشیاء نیز وجود دارد و این یعنی امنیت بسیار بالاتر در این سیستم وایرلس. البته این سیستم یک مشکل دارد (که شاید همین موضوع را بتوانیم نقطه‌ی قوت دوربین‌های مداربسته بدانیم) و آن، این است که اگر سارقی وارد خانه یا محل کار شما شده باشد، شما تنها متوجه جضور او خواهید شد و هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات وی همچون چهره و موارد دیگر نخواهید داشت.

در مورد سیستم امنیتی Xandem و قیمت آن، باید بگوییم که برای محافظت از خانه‌ی خود، کاربران باید پول زیادی پرداخت نمایند و هم‌اکنون مبلغی که کاربران برای این پروژه که به تازگی طرح آن در وب‌سایت Indiegogo استارت زده شده، باید بپردازند، 475 دلار می‌باشد. با این پول کاربران می‌توانند از سیستمی با 10-گره (10nodes) استفاده نمایند و اگر نیاز به سیستمی پیشرفته‌تر و 15-گره‌ای داشته باشند، باید 575 دلار هزینه کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال