بهترین بازی معرفی شده برای اندروید؛ مهرماه 95

بازی‌های اندرویدی بسیار جالبی طی ماه گذشته به Play Store  وارد شد که اگر علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری هستید، گزینه‌های زیادی در انتخاب بازی‌های مورد علاقه‌تان دارید، در اینجا فهرستی از ده بازی برتر اندرویدی در ماه گذشته را ارائه می‌کنیم. Into Mirror فهرست خودمان را با بازی به نام “در میان آیینه” شروع می‌کنیم […]

بازی‌های اندرویدی بسیار جالبی طی ماه گذشته به Play Store  وارد شد که اگر علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری هستید، گزینه‌های زیادی در انتخاب بازی‌های مورد علاقه‌تان دارید، در اینجا فهرستی از ده بازی برتر اندرویدی در ماه گذشته را ارائه می‌کنیم.

into-mirror

Into Mirror

فهرست خودمان را با بازی به نام “در میان آیینه” شروع می‌کنیم که یک بازی اکشن ساید اسکرولینگ با یک تم پانک سایبری است. اولین نکته اینکه این بازی منتشر نشده و جزئی از برنامه دسترسی اولیه روی Play Store است، ولی شما هنوز می‌توانید آن را نصب کنید. این بازی همراه با تصاویر و جلوه‌هایی عالی بوده و صدای بکارگرفته شده روی بازی شما را غرق در بازی خواهد کرد. گیم پلی آن  بیشتر شبیه یک پلت فورمر بوده و در حال حاضر دارای 20 سطح است که شما می‌توانید یکی بعد از دیگری از آنها عبور و پشت سر بگذارید. در این بازی شما می‌توانید لباس و ابزارآلات و تواناییهای شخصیتها را ارتقا دهید و مکانهایی ناشناخته را کشف کنید. بازی ممکن است بدون پایان به نظر برسد و اگر برای شما هم اینگونه بود نگران نباشید، چرا که بازی در اصل بدون پایان است! به هر حال به نظر می‌رسد این بازی آینده خوبی پیش رو داشته باشد!

 


 

chaos-chronicles

chaos chronicle

این یک بازی اکشن RPG ساید اسکرولینگ است که در ادامه روند بازیهایی همانند Dragon’s Crown روی  PS Vita ارائه شده است. همچنین این بازی سبک گرافیکی مشابه با بازیهای مذکور داشته و برای هرکسی‌که از تصاویر درخشنده و پر زرق و برق لذت می‌برد بسیار جذاب خواهد بود. این بازی در اسلوب ماجراجویی و همچنین اسلوب PvP برای کاربرانی که علاقه‌مند به رقابت با بازی کنندگان دیگر هستند ارائه شده و همچنین این بازی دارای مجموعه منتخبی از لباس و ابزار و یک سیستم قابل ارتقا برای اسباب و لوازم و قهرمانهایی با مهارتهای خاص دارد.

 


 

pokemon-go

Pokemon Go

اگر بازی پوکمون گو را در این فهرست ذکر نشود، در واقع کم لطفی است چرا که این بازی به شدت محبوب شده و همه دنیا را دربرگرفته است. اگر قبلاً Ingress را بازی کرده اید، بنابراین با تِم بازی پوکمون گو نیز آشنا خواهید بود. با این بازی در دنیای واقعی بگردید و بازی کنید.

 


 

mr-robot-1-51exfiltrati0n-apk-3

Mr Robot: 1.51 exfiltrat0n.apk

بازیهای ماجراجویانه به خاطر همزاد پنداری با شخصیتها و ایجاد تصور و احساس اینکه شما بخشی از ماجرا هستید معروف هستند و بازی Mr Robot نیز در پی همین هدف است. این بازی به عنوان یک بازی داستانی و بر اساس داستان Mr Robot ساخته شده است. داستان این بازی در طی یک هفته واقعی ادامه می‌یابد و شما از طریق متن مکالمه خواهید داشت و همانند سایر بازیهای Telltale Games انتخابهای شما داستان را به جلو می‌برد.

 


 

justice-monsters-five

Justice Monsters Five

این بازی نسخه تلفن همراه بازی سبک پین بال است که شما در Final Fantasy XV می‌توانید بازی کنید و اگرچه کاملاً شبیه پین بال واقعی نیست ولی به اندازه کافی المانهایی دارد که طرفداران پین بال و Final Fantasy را به وجد آورد. روش انجام بازی نسبتاً ساده است بطوریکه تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که با انگشت روی نمایشگر فشار دهید و به سمت دشمنان تلنگر بزنید. این بازی بسیار شبیه Final Fantasy است، بنابراین اگر برای بازی Final Fantasy دلتان تنگ شده می‌توانید این بازی را انجام دهید.

 


 

riptide_gp_renegade_play_store_5-1600x902

Riptide GP: Renegade

این آخرین عنوان از بازیهای سری Riptide از Vector Unit است. همانند عناوین قبلی این سری بازیها، این بازی نیز پر از انیمیشن‌های بسیار چشمگیر و سرشار از حوادثی هیجان انگیز در آب است که آدرنالین خون را بالا می‌برند. شما می‌توانید در این بازی شاهکارهایی را در طی مسابقات کامل کنید، بازی خود را ارتقا دهید یا در مقابل سایر کاربران به صورت آنلاین بازی کنید. اگر شما بازیهای مسابقه ای و رقابتی را دوست دارید نباید این بازی را از دست بدهید.

 


 

deus-ex-go-5

Deus Ex GO

این بازی سومین بازی از سری بازیهای  GO  از بازیهای معمایی از Square Enix است و این بار دارای تم Deus Ex است و در ادامه داستان بازی Deus Ex: Mankind Divided که اخیراً به بازار آمده می‌باشد. همانند بازیهای قبلی سری GO در این بازی هم شما مجبور به حل معماهای مهارت آمیز و پر ترفندی در حین باز کردن مسیر خودتان برای رسیدن به نقاطی خاص، عدم برخورد با دشمنان، دامها و سایر موانع در طی مسیر هستید.

 


 

badlands-2

Badlands 2

اگر شما به بازی اول این سری علاقه‌مند هستید، بنابراین قطعاً برای شما خوشحال کننده خواهد بود که بگوییم می‌توانید بازی دوم این سری را از Play Store دریافت کنید. این بازی به سبک بازیهای اکشن با مقادیر زیادی رنگها و تصاویر درخشنده و جذابیت‌های خاص است و سطوح و مراحل متعددی برای به پایان رساندن این بازی وجود دارد. این بازی نیز گیم پلی مشابه بازی اول دارد، ولی المانهای جدیدی نظیر مواد مذاب، کولاک و غیره هم به آن اضافه شده است که مسلماً بازی را هیجان انگیزتر ساخته است.

 


 

mobius-final-fantasy

Mobius Final Fantasy

این بازی یک RPG کامل در دنیای Final Fantasy است که برای تلفنهای همراه طراحی شده است. این بازی یکسال قبل در ژاپن منتشر شد، ولی سرانجام در تابستان به امریکا رسید و همانطور که شما از بازیهای  Final Fantasy RPG انتظار دارید این بازی یک داستان غنی و عمیق داشته و مبارزه به صورت بی نظیری جذاب و آمیخته با المانهای جمع آوری کارت با سیستم مبارزه نوبتی است، ولی بالاتر از همه اینها انیمیشن جذاب و عمیق آن و صدای شگفت انگیز این بازی است. این بازی قویاً برای طرفداران RPG و Final Fantasy پیشنهاد می‌شود.

 


 

the-end-of-the-world

پایان جهان (The End of The world)

این فهرست را با بازی واقع گرایانه و احساس برانگیز به پایان می‌رسانیم. بازی “پایان جهان” اساساً یک بازی ماجراجویانه و اکتشافی است که در آن شما نقش کسی را بازی می‌کنید که دنیایش به دلیل عدم وجود عشق و محبت خاتمه یافته است. هدف شما در این بازی کشف این است که چه چیز منجر به حال و روز کنونی شما (شخصیت بازی) شده است و سناریوی این بازی با انیمیشنهای زیبا در هم آمیخته است که با سبکی هنرمندانه این بازی را برای شما لذت بخش می‌سازد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال