10 اپلیکیشن برتر ذخیره باتری برای اندروید؛ مهرماه 95

در حالی که گوشی‌های هوشمند، هر روز به طور قابل توجهی پیشرفته‌تر می‌شوند، به نظر می‌رسد که عمر باتری یکی از مواردی است که بهبود در آن چندان عالی و مکرر نبوده است. این به این معنا است که برای بسیاری از افراد، استفاده‌ی روزانه‌ باتری هنوز هم یک مسئله است. اگر تجربه استفاده از […]

در حالی که گوشی‌های هوشمند، هر روز به طور قابل توجهی پیشرفته‌تر می‌شوند، به نظر می‌رسد که عمر باتری یکی از مواردی است که بهبود در آن چندان عالی و مکرر نبوده است. این به این معنا است که برای بسیاری از افراد، استفاده‌ی روزانه‌ باتری هنوز هم یک مسئله است. اگر تجربه استفاده از گوشی های اندروید (Android) را داشته باشید، خوب است بدانید که اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که سعی می‌کنند طول عمر باتری شما را افزایش دهند.

در این نوشته قصد داریم ده تا از بهترین اپلیکیشن‌های ذخیره باتری که در حال حاضر برای گوشی‌های اندروید در دسترس هستند را لیست کرده و معرفی کنیم.

greenify

Greenify

لیست امروز را با Greenify شروع می‌کنیم که برای برخی صاحبان دستگاه‌های اندروید و به ویژه کسانی که دوست دارند دستگاه‌های خود را روت کنند، نیازی به معرفی ندارد. این نرم‌افزار هم توسط روترها و هم غیر روترها استفاده می‌شود. Greenify سطح خوبی از افزایش سرعت ارائه می‌دهد و حتی ویژگی‌های پیشرفته ای دارد که مزایای بیشتری برای استفاده از ویژگی Doze خود دستگاه اندروید مهیا می‌سازد.

 

battery-doctorbattery-saver

Battery Doctor –Battery Saver

Battery Doctor دقیقا مانند نامش است. یک اپلیکیشن که مواردی راکه در حال تخلیه باتری گوشی شما هستند را تشخیص می‌دهد و آن را حل می‌کند. به این ترتیب، این اپلیکیشن به شما نشان می‌دهد که کدام اپلیکیشن‌ها یا خدمات در حال تخلیه باتری دستگاه هستند و کمک می‌کند تا دسترسی و تخلیه بیشتر باتری را محدود کند. همچنین ترفندهای خوبی برای بهبود و تنظیم شارژ ارائه می‌کند، و همین‌طور اطلاعاتی مانند مقدار باتری مصرف شده تا زمان حاضر را هم به شما می‌دهد.

 

avast-battery-saver

Avast Battery Saver

Avast در حال حاضر برای بسیاری از افرادی که می خواهند جنبه‌های مختلف گوشی‌های هوشمند خود را تنظیم و کنترل کنند یک گزینه ی محبوب است و Avast Battery Saver خدماتی به باتری گوشی هوشمند شما ارائه می‌دهد. به همان روش Battery Doctor، اما این اپلیکیشن اطلاعات دقیق‌تری در مورد آنچه که در حال مصرف باتری شماست ارائه کرده و به شما کمک می‌کند تا فعالیت های آن اپلیکیشن ها و خدمات را تنظیم کنید.

 

battery-optimizer-cleaner

Battery Optimizer & Cleaner

برخلاف بعضی از اپلیکیشن‌های دیگر این لیست، Battery Optimizer & Cleaner چند ویژگی با ارزش‌تر از باتری ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن گزینه‌هایی مثل تمیز کردن حافظه برای کمک به بهبود سرعت و همچنین توانایی نظارت بر مصرف داده موبایل و همین‌طور تمام ترفندهای صرفه جویی در مصرف باتری‌ای که انتظارش را دارید را به شما ارائه خواهد کرد.

 

snapdragon-batteryguru

 

Snapdragon BatteryGuru

در حال حاضر، این اپلیکیشنی نیست که به طور منظم به روز شود، با این حال، اگر شما یک گوشی هوشمند یا دستگاه اندروید دارید که از یک پردازشگر Qualcomm Snapdragon بهره می برد، این اپلیکیشن می‌تواند گزینه مناسبی برای گوشی شما باشد. این یک اپلیکیشن Qualcomm بوده و برنامه‌ای است که قبل از این که در واقع به شما برای بهینه‌سازی بهتر گوشی و البته مصرف باتری‌تان کمک کند، عادات شما را ( در طی یک دوره ی هفت روزه) با جزئیات بیشتری می آموزد.

 

du-battery-saver-power-saver

 

DU Battery Saver – Power Saver

DU Battery Saver در میان کاربران اندروید یک اپلیکیشن بسیار محبوب بوده و لیست وضعیت‌های Google Play Store نشان می‌دهد که این اپلیکیشن بیشتر از 400 میلیون کاربر دارد. بنابراین اگر شما به دنبال یک اپلیکیشن باشید که توسط حجم بسیار زیادی از کاربران امتحان شده باشد، پس این برنامه می‌تواند انتخاب درستی باشد. DU Battery Saver در کنار ترفندهای مختلفی برای بهبود طول عمر باتری (شامل گزینه ی تک کلیک و حالت های از پیش تنظیم شده)،  ویژگی “خنک کننده تلفن” را برای محافظت از سخت افزار ارائه می‌دهد.

 

clean-master-boost-applock

Clean Master (Boost & AppLock)

Clean Master یک تامین کننده ی بسیار محبوب اپلیکیشن‌های اندروید است و Clean Master (Boost & AppLock) یکی دیگر از اپلیکیشن‌های بسیار معمول دانلود شده است. این بدان معنا است که می‌توانید انتظار یک برنامه ی مرتب و کامل را داشته باشید. لازم به ذکر نیست،  این اپلیکیشن دیگری است که با ویژگی های بسیاری همراه می‌شود، به طوری که کمک می کند باتری خود را مدیریت کنید، به علاوه این اپلیکیشن به طور کلی به تمیز نگه داشتن گوشی‌تان هم کمک می کند.

 

360-battery-battery-saver

360 Battery – Battery Saver

بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که برای بهبود عمر باتری طراحی شده اند از رویکرد “نظارت” استفاده می کنند و 360 Battery هم از همین روش استفاده می کند. این اپلیکیشن بر آن چه که در گوشی هوشمندتان اتفاق می افتد نظارت می‌کند و به شما اطلاعات می‌دهد. به این ترتیب می توانید کنترل بهتری بر سطوح مصرف باتری داشته باشید. این اپلیکیشن همچنین می‌تواند با تنظیمات از پیش تعیین شده دیگر شامل بستن فوری برنامه های مصرف کننده باتری ای که به صورت مخفی شروع به کار می کنند، لود شود که شما می‌توانید آن را اجرا کنید و بگذارید اپلیکیشن تمام کارها را انجام دهد.

 

go-battery-saverpower-widget

GO Battery Saver &Power Widget

گزینه ی محبوب دیگر GO Battery Saver است که این اپلیکیشن هم با چند ویژگی خاص برای بهبود طول عمر باتری طراحی شده است که شامل یک ویجت مفید است که به آسانی مشاهده ی اطلاعات عملکرد باتری را مهیا می سازد. این اپلیکیشن همچنین براورد صرفه جویی عمر باتری را در موارد مختلف، مثل هنگام استفاده ی بلوتوث، ارائه می‌دهد.

 

shutapp-real-battery-saver

ShutApp – Real Battery Saver

لیست امروز را با اپلیکیشنی به پایان می‌بریم که برای بهبود عمر باتری از رویکرد بسیار ساده‌ای استفاده می‌کند. همان‌طور که از نامش پیداست، ShutApp تماما در مورد بستن برنامه‌ها به عنوان راهی برای افزایش عمر باتری است. به این صورت که این اپلیکیشن برنامه‌هایی که به طور فوری مقدار زیادی باتری مصرف می کند یا برنامه‌هایی که در طول مدت زیادی باتری مصرف می‌کنند را می‌بندد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال