Engage نام اپلیکیشن جدید توییتر برای چت افراد مشهور با طرفدارانشان است

برای کمک به افراد مشهور، اشخاص مهم جامعه و سایر افرادی که طیف وسیعی از جامعه را تحت تاثیر خود قرار می‎دهند، در رابطه با برقراری ارتباط فعال‎تر با مخاطبین خود، توییتر یک اپلیکیشن جدید مستقل با قابلیت‎های مفید در اختیار دارد. این اپلیکیشن اختصاصی که Engage نام دارد به سه بخش اصلی تقسیم می‎شود […]

برای کمک به افراد مشهور، اشخاص مهم جامعه و سایر افرادی که طیف وسیعی از جامعه را تحت تاثیر خود قرار می‎دهند، در رابطه با برقراری ارتباط فعال‎تر با مخاطبین خود، توییتر یک اپلیکیشن جدید مستقل با قابلیت‎های مفید در اختیار دارد. این اپلیکیشن اختصاصی که Engage نام دارد به سه بخش اصلی تقسیم می‎شود تا اطلاعات موجود در این شبکه‎ی اجتماعی را نشان دهد. اولین بخش، قسمتی است که زمانی که شخصی دنبال کردن شما را تایید یا شما را مورد مخاطب قرار دهد، شما مطلع می‎شوید و به همراه آن توییت‎های وفادارین طرفداران شما و حساب‎هایی که توسط چندین نفر از تعقیب‎کنندگان شما دنبال می‎شوند، را نشان می‎دهد. هم‎چنین بخشی به اسم “Understand” دیده می‎شود که به نوعی اعداد تحلیلی در رابطه با تعداد لایک‎ها، توییت‎های مجدد، منشن‎ها، impressionها و سایر موارد است.

بخش نهایی یعنی “Posts” جزئیات تک‎تک توییت‎ها را نشان می‎دهد و اعداد را به شکل تخصصی‎تر در خود جا می‎دهد. اپلیکیشن Engage ولی دارای یک تایم‎لاین نیست، از این نظر که به منظور تکمیل بخش نرم‎افزاری این شبکه‎ی اجتماعی با تمامی اطلاعات آماری و تحلیلی ساخته شده است. برخلاف سایر اپلیکیشن‎هایی که تعداد پست‎ها را ارائه می‎دهند، اپلیکیشن Engage در اختیار تمامی کاربران و نه فقط حساب‎های تایید‎شده‎ی رسمی قرار خواهد گرفت. به نوعی این اپلیکیشن همانند با اپلیکیشن Mentions فیس‎بوک است که به “اشخاص مهم جامعه” کمک می‎کند به نسبت تصویری که از آن‎ها در این شبکه‎ی اجتماعی شکل گرفته تسلط داشته باشند، تنها با این تفاوت که تمامی کاربران توییتر به این اپلیکیشن دسترسی خواهند داشت. این اپلیکیشن از امروز در آی‎تیونز اپ‎استور ظاهر خواهد شد، معنای دیگر این گفته این است که طرفداران اندروید این اپلیکیشن را نخواهند داشت، چون تنها برای iOS است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال