پروفایل‌های توییتر به QR code مجهز می‌شوند

توییتر در آخرین به‌روز رسانی که برای برنامه‌ی خود در دو پلتفرم iOS و اندروید منتشر کرده، پروفایل‌های کاربران را به قابلیت اسکن QR Code مجهز کرده است. این ویژگی حالا در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته و این شرکت در توییت رسمی خود، خبر از فعال شدن آن داده است. این قابلیت که پیش […]

توییتر در آخرین به‌روز رسانی که برای برنامه‌ی خود در دو پلتفرم iOS و اندروید منتشر کرده، پروفایل‌های کاربران را به قابلیت اسکن QR Code مجهز کرده است. این ویژگی حالا در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته و این شرکت در توییت رسمی خود، خبر از فعال شدن آن داده است.

این قابلیت که پیش از این در برنامه‌ی Snapchat نیز فعال شده بود، به کاربران این امکان را می‌دهد تا QR code پروفایل خود و یا دیگر کاربران را اسکن کنند. از این پس قابلیت اسکن کدهای QR در منوی پروفایل کاربران دیده خواهد شد.

برنامه‌ی توییتر، هربار کد متفاوتی را برای کاربران در نظر می‌گیرد. با اسکن کد، تصویر شخص و پروفایل وی برای کاربران به نمایش در می‌آید. همان‌طور که اشاره کردیم این قابلیت با به‌روز رسانی برنامه‌ی توییتر بر روی پلتفرم‌های یاد شده برای تمامی کاربران فعال شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال