گلکسی اس 6 اکتیو با نمایشگری QHD عرضه می‌شود

هنگامی که سامسونگ از پرچمدار سال گذشته‌ی خود معرفی کرد و آن را با گواهینامه IP67 ضد آب و ضد گرد و غبار نمود کمتر کسی فکر می‌کرد تا بار دیگر شاهد سری اکتیو این گوشی نیز باشیم. به هر حال سامسونگ باز هم از نسخه‌ی اکتیو اس 5 رونمایی کرد تا کسانی که استحکام […]

هنگامی که سامسونگ از پرچمدار سال گذشته‌ی خود معرفی کرد و آن را با گواهینامه IP67 ضد آب و ضد گرد و غبار نمود کمتر کسی فکر می‌کرد تا بار دیگر شاهد سری اکتیو این گوشی نیز باشیم. به هر حال سامسونگ باز هم از نسخه‌ی اکتیو اس 5 رونمایی کرد تا کسانی که استحکام گوشی برایشان در اولویت قرار دارد به این گوشی هوشمند نگاهی داشته باشند.

حالا هم که اس 6 عرضه شده و در کمال تعجب این پرچمدار سامسونگ از قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار پشتیبانی نمی‌کند بسیاری منتظر نسخه‌ی اکتیو این گوشی هستند. حالا جدیدترین اطلاعات لو رفته از این گوشی نشان می‌دهد که سامسونگ قصد معرفی این گوشی را تحت حمایت اپراتور AT&T آمریکا دارد.

با این که هنوز فاصله‌ی زیادی تا معرفی گلکسی اس 6 اکتیور مانده، یکی دیگر از اطلاعاتی که از این کمپانی به بیرون درز شده صفحه نمایش این گوشی با رزولوشن QHD می‌باشد. از دیگر اطلاعات لو رفته می‌توان به نمایشگر 5.1 اینچی Super AMOLED گوشی اشاره کرد که با غلظت 577 پیکسل در اینچ می‌تواند امتیاز مثبتی برای این گوشی باشد. گفته می‌شود سامسونگ چیپست مخصوص خود به نام Exynos 7420 را در این گوشی به همراه پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 2.1 گیگاهرتز به کار گیرد. پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T760 به همراه 3 گیگابایت رم و همچنین باتری قدرت‌مند 3500 میلی آمپری اعضای اصلی این گوشی را در بر می‌گیرند. سنسور قرار گرفته برای دوربین اصلی و جلوی گوشی به ترتیب 16 و 5 مگاپیسکل می‌باشد. گلکسی اس 6 قابلیت ماندن در زیر آب با عمق 1.5 متری را به مدت سی دقیقه خواهد داشت.

گفته می‌شود سامسونگ به زودی برادر قدرت‌مند پرچمدار خود را معرفی می‌کند.

گلکسی اس 6 اکتیو با نمایشگری QHD منتشر می‌شودگلکسی اس 6 اکتیو با نمایشگری QHD منتشر می‌شود

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال