اولین تلویزیون ویندوزی جهان رونمایی شد

روز گذشته در کنفرانسی خبری، بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده‌ی وسایل الکترونیکی در کشور هند، Videocon، به‌صورت رسمی از اولین تلویزیون ویندوزی جهان رونمایی کرد. این محصول جدید که با همکاری مایکروسافت تولید شده است، این امکان را برای کاربران به وجود می‌آورد که بتوانند تلویزیون خود را به یک کامپیوتر تبدیل کنند. این محصول جدید که […]

روز گذشته در کنفرانسی خبری، بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده‌ی وسایل الکترونیکی در کشور هند، Videocon، به‌صورت رسمی از اولین تلویزیون ویندوزی جهان رونمایی کرد. این محصول جدید که با همکاری مایکروسافت تولید شده است، این امکان را برای کاربران به وجود می‌آورد که بتوانند تلویزیون خود را به یک کامپیوتر تبدیل کنند.

این محصول جدید که قرار است در دو مدل 81 سانتی‌متری و 98 سانتی‌متری عرضه شود، به Wi-Fi مجهز بوده و امکان اتصال تمامی دستگاه‌های هوشمند به خود را فراهم می‌کند. همچنین رابط MHL این تلویزیون نیز همزمان با اتصال دستگاه‌ها به خود، امکان شارژ بدون سیم را در صورت پشتیبانی، برای کاربران به همراه خواهد داشت. طبق گفته‌ی سازندگان، این تلویزیون با داشتن 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی (و با پشتیبانی از درگاه کارت حافظه و امکان اضافه کردن فضای اضافی تا 128 گیگابایت)، به دو پورت HDMI نیز مجهز شده و می‌تواند امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار دهد.

امکانات و تدابیری بسیاری که مهندسین Videocon به هنگام تولید این محصول اندیشیده‌اند، باعث شده تا این محصول مناسب استفاده‌ی بسیاری از کاربران باشد. امکان اشتراک‌گذاری تصاویر و اطلاعات مختلف با دوستان در سراسر جهان و ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگر همچون امکان تبدیل شدن تلویزیون به یک کامپیوتر شخصی، از دیگر ویژگی‌های جذابی است که می‌توان در این محصول جدید به دنبال آن بود.

عملکرد دوگانه‌ی این تلویزیون LED مجهز به ویندوز 10، می‌تواند در هر لحظه دستگاه شما را از یک نمایشگر عادی به یک وسیله‌‌ی همه‌کاره تبدیل نماید. سازندگان انتظار دارند که این محصول جدید بتواند تا 5 درصد به فروش بیشتر تلویزیون‌های LED کمک کند و هم‌اکنون نیز با قیمت 615 دلار در وب‌سایت شرکت Videocon در حال فروش است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال