Vizio به دنبال کاهش قیمت تلویزیون های 4K می باشد

بدون شک نام Vizio برای تمامی علاقه مندان به تلویزیون های هوشمند آشناست. این شرکت بزرگ چینی در ابتدای سال جاری، تعدادی از تلویزیون های 4K خود را معرفی و روانه ی بازار کرد که به خاطر قیمت بسیار بالای آنها با بازخورد خوبی مواجه نشدند. اما امروز Vizio سری P تلویزیون های 4K خود را […]

بدون شک نام Vizio برای تمامی علاقه مندان به تلویزیون های هوشمند آشناست. این شرکت بزرگ چینی در ابتدای سال جاری، تعدادی از تلویزیون های 4K خود را معرفی و روانه ی بازار کرد که به خاطر قیمت بسیار بالای آنها با بازخورد خوبی مواجه نشدند.

اما امروز Vizio سری P تلویزیون های 4K خود را با شماره های تجاری مختلف معرفی کرده است که امکانات بسیار زیادی دارند، اما هنوز هم مسئله ی قیمت آنها، مهم ترین موضوع است.

سری P این تلویزیون ها با مدل های #P502ui-B1E و P502ui-B1 آغاز می شود که قیمت آنها 999.99 دلار است و هر دوی آنها از صفحه نمایش 50 اینچی و وضوح تصویری Ultra HD یا 4K بهره می برند.

awegaew

اما Vizio مدل های بزرگ تر و گران قیمت تری را نیز معرفی کرده است که می توان به تلویزیونی با صفحه ی نمایش 55 اینچی و وضوح تصویر 4K و قیمت 1.399.99 دلار،  تلویزیونی با صفحه ی نمایش 60 اینچی و وضوح تصویر 4K و قیمت 1.699.99 دلار و تلویزیونی با صفحه ی نمایش 70 اینچی و وضوح تصویر 4K و قیمت 2.199.99 دلار اشاره کرد.

به زودی فروش سری P تلویزیون های این شرکت توسط خرده فروشان مختلف آغاز خواهد شد. برای مطلع شدن از جزئیات و اخبار بیشتر پیرامون این سری از تلویزیون ها با تکنولوژی نیوز همراه باشید.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال