تلویزیون 120 اینچی و 4K شرکت Vizio، تنها 130,000 دلار قیمت خواهد داشت!

روز گذشته شرکت Vizio قیمت تلویزیون 120-اینچی و جدید سری Refrence خود را با مجهز بودن به تکنولوژی Dolby Vision، مشخص کرد. تلویزیون 65-اینچی و بزرگ Vizio که 6,000 دلار قیمت دارد، یکی از گران‌قیمت‌ترین محصولات بازار به حساب می‌آید، اما نظرتان در مورد تلویزیون 120-اینچی و البته 130,000 دلاری این شرکت چیست؟ البته کلید “صفر” […]

روز گذشته شرکت Vizio قیمت تلویزیون 120-اینچی و جدید سری Refrence خود را با مجهز بودن به تکنولوژی Dolby Vision، مشخص کرد. تلویزیون 65-اینچی و بزرگ Vizio که 6,000 دلار قیمت دارد، یکی از گران‌قیمت‌ترین محصولات بازار به حساب می‌آید، اما نظرتان در مورد تلویزیون 120-اینچی و البته 130,000 دلاری این شرکت چیست؟

البته کلید “صفر” کیبورد ما گیر نکرده و این تعداد صفر، واقعا وجود دارد. قیمتی که این شرکت برای محصول جدید خود در نظر گرفته، واقعا بالاست و می‌توان گفت هر اینچ از این تلویزیون، بیش از 1000 دلار قیمت دارد! البته این تمام موضوع نیست؛ تصور می‌کنید چند نفر به سراغ خرید این محصول می‌روند؟

هر چند خرید این تلویزیون با چنین قیمتی به هیچ شکلی نمی‌تواند توجیه‌پذیر باشد اما این تلویزیون 120-اینچی، اولین محصول Vizio با پشتیبانی از تکنولوژی Dolby Vision و نسل پیشرفته تکنولوژی HDR است و می‌تواند تصاویری بسیار با کیفیت را با کنتراستی بالا، نمایش دهد.

آقای Matt McRae، مدیر بخش تکنولوژی شرکت Vizio در مورد این تلویزیون اعلام کرده که همکاری تنگاتنگ و خستگی‌ناپذیر Dolby و Vizio برای به کارگیری تکنولوژی Dolby Vision، سبب شده تا این بار شاهد نمایشی واقعی و حقیقی از تکنولوژی High Dynamic Range (به اختصار HDR) باشیم. کیفیت نمایش تصاویر در این محصول جدید در کنار رزولوشن 4K، چیزی فراتر از تصور بسیاری از افراد بوده و از تمامی محصولاتی که تا کنون ساخته شده، بالاتر است. به کارگیری تکنولوژی UCS در کنار HDR، سبب شده تا پنل‌های جدید شرکت Viizo تمامی محدودیت‌ها برای رسیدن به کنتراست‌های بالا را کنار زده و کیفیت بی‌نظیر را به خانه‌ها بیاورد.

درست است که یک تلویزیون 130,000 دلاری که قیمت آن از بسیاری از خودروهای لوکس جهان نیز بالاتر می‌باشد را شاید هرگز نتوان خریداری کرد اما باید توجه داشت که Vizio تنها اندازه‌ی صفحه‌نمایش را افزایش نداده، بلکه تلویزیون 4K این شرکت، صفحه‌نمایشی خارق‌العاده داشته و اگر بخواهیم در مورد دنیای گیمینگ و بازی‌های کامپیوتری در مورد آن صحبت کنیم، شاید نتوان هیچ محصولی را بهتر از تلویزیون جدید Vizio معرفی کرد.

همچنین امیدواریم از این پس بتوانیم این تکنولوژی‌ها را در مانیتورها نیز ببینیم. مورد دیگری که سبب شده محصول جدید Vizio مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد، کیفیت فوق‌العاده صفحه‌نمایش آن و نمایش رنگ‌ها با طول موجی نزدیک به آن‌‌چه انسان می‌بیند، بیان شده است. سازندگان اعلام کرده‌اند که در ساخت این تلویزیون، از 348 لامپ LED فعال با شدت روشنایی 800 بهره برده‌اند تا رنگ‌ها به شکل بهتری نمایش داده شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال