شعبه‌ی هلند Vodafone، نام “6S” را برای نسل جدید آیفون تایید کرد

شعبه‌ی هلند از اپراتور انگلستانی Vodafone، در صفحه‌ی اختصاصی خود با نام “New Phone Every Year”، نام پرچم‌داران بعدی شرکت اپل را “iPhone 6s” و “iPhone 6s Plus” خواند، چیزی که البته بسیاری از علاقه‌مندان منتظر آن بودند. هنوز در این صفحه، هیچ نامی از “iPhone 6c” دیده نمی‌شود و هنوز مشخص نیست که اپل قصد […]

شعبه‌ی هلند از اپراتور انگلستانی Vodafone، در صفحه‌ی اختصاصی خود با نام “New Phone Every Year”، نام پرچم‌داران بعدی شرکت اپل را “iPhone 6s” و “iPhone 6s Plus” خواند، چیزی که البته بسیاری از علاقه‌مندان منتظر آن بودند.

هنوز در این صفحه، هیچ نامی از “iPhone 6c” دیده نمی‌شود و هنوز مشخص نیست که اپل قصد معرفی نسخه‌ی کوچکتر از پرچم‌دار خود را خواهد داشت یا نه. هر چند، پیشتر اطلاعاتی در مورد نسخه‌ای از گوشی آیفون با صفحه‌نمایش 4-اینچی، پس از معرفی گوشی‌های iPhone 6 و iPhone 6 Plus انتشار پیدا کرده بود که از همان زمان، بسیاری از تحلیلگران، نام این دستگاه را “آیفون 6 سی” خواندند.

مورد دیگری که البته شاید در نگاه اول هیچ کسی را متوجه خود نکند، نوشته شدن حرف “S” به صورت بزرگ می‌باشد. اگر به یاد داشته باشید، گوشی‌های قبلی این شرکت با نام‌های iPhone 3GS و iPhone 4S عرضه شدند اما پس از اینکه اپل نسل پنجم از این گوشی را عرضه کرد، این حرف را به صورت کوچک “s” نوشت.

شاید این ادعای ما صحیح نباشد و فردی که مسئول نوشتن این خبر در شرکت Vodafone بوده، مسئول چنین اشتباهی است، چرا که حتی کلمه‌ی “Iphone” هم به شکل نادرستی نوشته شده است…

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال