سرفیس‌بوک 1 ترابایتی مایکروسافت بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید قیمت دارد

همان‌طور که اطلاع دارید شرکت مایکروسافت در آخرین مراسم خود که تقریبا دو هفته‌ی پیش برگزار شد، از اولین لپ‌تاپ خود با نام Surface Book رونمایی کرد. این لپ‌تاپ نیز همانند سایر محصولات این شرکت، در مدل‌ها و با قطعات مختلف بسته به نیاز کاربران عرضه می‌شود. در حال حاضر امکان پیش‌خرید این لپ‌تاپ به همراه […]

همان‌طور که اطلاع دارید شرکت مایکروسافت در آخرین مراسم خود که تقریبا دو هفته‌ی پیش برگزار شد، از اولین لپ‌تاپ خود با نام Surface Book رونمایی کرد. این لپ‌تاپ نیز همانند سایر محصولات این شرکت، در مدل‌ها و با قطعات مختلف بسته به نیاز کاربران عرضه می‌شود. در حال حاضر امکان پیش‌خرید این لپ‌تاپ به همراه 512 گیگابایت حافظه‌ی جامد (SSD) و پردازنده‌ی Intel Core i7، با قیمت 2699 دلار وجود دارد.

شاید کمتر کسی باشد که بخواهد برای خرید یک لپ‌تاپ، چنین پول زیادی را پرداخت کند و البته، یکی از اصلی‌ترین دلایل گران‌قیمت بودن این لپتاپ، وجود هارد جامد در آن است و اگر بخواهید فضای ذخیره‌سازی زیادی برای اطلاعات خود داشته باشید، باید پول زیادی بپردازید. پیش‌تر نیز مایکروسافت قیمت نسخه‌ی 1 ترابایتی از این لپتاپ را اعلام نکرده بود، اما مشخص شدن قیمت نسخه‌ی 500 گیگابایتی، می‌تواند قیمت بالای این لپتاپ را نشان دهد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، نسخه‌ی 1 ترابایتی از این لپتاپ قیمت بسیار بالای 3199 دلار را یدک می‌کشد. هر چند، مایکروسافت با عرضه‌ی این نسخه از سرفیس‌بوک، قصد دارد به رقیبی جدی برای اپل و لپتاپ MacBook Pro با همین قیمت و البته سخت‌افزار قوی‌تر شود.

به هر حال قدرت بالایی که این لپ‌تاپ می‌تواند در اختیار شما قرار دهد، شاید شما را برای خرید آن وسوسه نماید. همچنین باید توجه کنید که قیمت بالای نسخه‌ی 1 ترابایتی از این لپ‌تاپ، به خاطر گران‌قیمت بودن هاردهای جامد بوده و شاید مایکروسافت همانند سایر شرکت‌ها، پول برند خود را دریافت نکند!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال