مراسم CES 2017 آغاز شد!

در اولین هفته از سال 2017 میلادی، رویداد CES کار خود را آغاز می‌کند تا بار دیگر شاهد جدیدترین تکنولوژی‌ها در این مراسم باشیم. سالی که گذشت، اتفاقات جالبی در عرصه‌ی تکنولوژی افتاد. از گوشی‌هوشمندی که خود به خود منفجر می‌شد گرفته تا گوشی‌های ماژولاری که نتوانستند عملکرد مناسبی را در جذب کاربر از خود […]

در اولین هفته از سال 2017 میلادی، رویداد CES کار خود را آغاز می‌کند تا بار دیگر شاهد جدیدترین تکنولوژی‌ها در این مراسم باشیم. سالی که گذشت، اتفاقات جالبی در عرصه‌ی تکنولوژی افتاد. از گوشی‌هوشمندی که خود به خود منفجر می‌شد گرفته تا گوشی‌های ماژولاری که نتوانستند عملکرد مناسبی را در جذب کاربر از خود نشان دهند. از سویی دیگر، گوشی‌های‌هوشمندی که در سال 2016 معرفی شدند تفاوت زیادی را با نسل قبل خود نداشتند و همین مسئله باعث شد تا سال گذشته‌ی میلادی، سال نه‌چندان جالب برای اهالی تکنولوژی مخصوصا گوشی‌های‌هوشمند باشد.

البته مطرح شدن برندهای چینی در سال گذشته از جمله هوآوی و ZTE در کشورهای غربی و فروش مناسب محصولات این شرکت‌ها شاید از نکات مثبت سال گذشته باشد.

به‌هر‌حال اولین هفته از سال 2017 میلادی را با مراسم CES شروع می‌کنیم. در این مراسم برندهای مطرحی نظیر هانر، کوالکام، ال‌جی، آلکاتل، ایسوس، هوآوی، سونی و سامسونگ حضور خواهند داشت. احتمال می‌رود هر کدام از شرکت‌های مذکور محصولات جدید خود را معرفی کنند اما نمی‌توان با قاطعیت تمام در مورد محصولات جدید این شرکت‌ها صحبت کرد. این مراسم به طور رسمی کار خود را از پنج‌شنبه آغاز می‌کند اما از همین امروز برخی از شرکت‌ها به معرفی محصولات جدید خود پرداخته‌اند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال