Western Digital شرکت SanDisk را به قیمت 19 میلیارد دلار خریداری کرد

به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین تولیدکننده هارد و وسایل ذخیره‌سازی در جهان، وسترن دیجیتال، قصد دارد کار خود را بیش از پیش وسعت داده و به همین منظور، سومین تولیدکننده‌ی حافظه‌های فلش در جهان، SanDisk را با قیمت 19 میلیارد دلار خریداری کرده است. از آنجایی که تمرکز اصلی شرکت WD بر روی تولید هاردهای داخلی […]

به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین تولیدکننده هارد و وسایل ذخیره‌سازی در جهان، وسترن دیجیتال، قصد دارد کار خود را بیش از پیش وسعت داده و به همین منظور، سومین تولیدکننده‌ی حافظه‌های فلش در جهان، SanDisk را با قیمت 19 میلیارد دلار خریداری کرده است.

از آنجایی که تمرکز اصلی شرکت WD بر روی تولید هاردهای داخلی و خارجی بوده، خرید شرکت SanDisk می‌تواند حرکتی بسیار سنجیده از سوی Western Digital برای توسعه‌ی بخش حافظه‌های جانبی باشد. همچنین تکنولوژی‌های روز باعث شده تا توجه توسعه‌دهندگان به حافظه‌های جانبی و فلش‌ها، بیشتر از قبل شود. با در نظر گرفتن این موضوع، می‌توان این حرکت Western Digital را کاری آینده‌نگرانه دانست.  مدیران WD تلاش دارند تا این شرکت را به اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی ابزار و حافظه‌های جانبی تولید نمایند و خرید سن‌دیسک را یکی از اولین گام‌ها دانسته‌اند.

مقر اصلی هر دو شرکت در شهر کالیفرنیا قرار گرفته و احتمالا تمامی مراحل خرید، تا پایان سه ماهه‌ی سوم سال 2016 تکمیل می‌گردد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال