ویندوز 10 سعی دارد تا به صورت مخفیانه بر روی رایانه‌ها نصب شود

مایکروسافت سخت در تلاش است تا ویندوز 10 را بر روی هر کامپیوتر شخصی نصب کند. ویندوز 10 در یک سال اول برای هر کاربری رایگان بوده و همین مسئله می‌تواند باعث شود تا تعداد کاربران بیشتری ویندوز 10 را بر روی سیستم‌های خود نصب کنند اما این تنها اقدام مایکروسافت برای ایجاد انگیزه در […]

مایکروسافت سخت در تلاش است تا ویندوز 10 را بر روی هر کامپیوتر شخصی نصب کند. ویندوز 10 در یک سال اول برای هر کاربری رایگان بوده و همین مسئله می‌تواند باعث شود تا تعداد کاربران بیشتری ویندوز 10 را بر روی سیستم‌های خود نصب کنند اما این تنها اقدام مایکروسافت برای ایجاد انگیزه در کاربران برای نصب ویندوز 10 نبوده است. براساس گزارش‌های منتشر شده، مایکروسافت این بار به صورت مخفیانه وارد عمل شده و سعی دارد ویندوز 10 را بر روی رایانه‌های کاربران نصب کند.

براساس این گزارش، تعدادی از کاربران ویندوز 7 و 8 در هنگام مشاهده‌ی آپدیت‌های ویندوز شاهد پیغامی مبنی بر نصب ویندوز 10 بر روی رایانه‌ی شخصی خود بوده‌اند. این بروز رسانی در حال رخ داده که هیچ پیغامی در صفحه‌ی دسکتاپ کاربران برای نصب ویندوز 10 مشاهده نشده و فقط در بخش بروز رسانی‌های ویندوز می‌توان این پیغام را مشاهده کرد.

مایکروسافت نیز این خبر را تایید کرده است و آن را مربوط به باگ موجود در آپدیت خودکار ماه اوت ربط داده است. به گفته‌ی مایکروسافت باگ موجود در بروز رسانی خودکار ماه اوت ویندوز 7 و 8 باعث شده تا ویندوز 10 بر روی گزینه‌های نصب قرار گیرد. مایکروسافت امروز اعلام کرد که این مشکل را برطرف کرده است.

البته این اولین بار نیست که شاهد بروز رسانی‌های خودکار ویندوز 7 و 8 به ویندوز 10 هستیم. ماه گذشته نیز خبری را منتشر کردیم که بر اساس آن ویندوزهای کاربران بدون اینکه کاربر از آن خبری داشته باشد در حال نصب خودکار ویندوز 10 بوده است. علاوه بر این شایعات منتشر شده حاکی از این هستند که مایکروسافت قصد دارد ویندوز 10 را در سال 2016 جز بروزرسانی‌های پیشنهادی قرار دهد و آن را از بروزرسانی‌های اختیاری بیرون آورد. باید دید آیا مایکروسافت می‌تواند به آمار بیشتری در ویندوز 10 دست یابد یا خیر؟

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال