اولین ساعت هوشمند شرکت Withings تحت لیسانس نوکیا

Withings پس از آغاز فعالیت جداگانه ­خود از نوکیا اولین ساعت هوشمند خود را ارائه میکند تنها دو سال از گذشت خرید  سهام استارت آپ فرانسوی عرصه سلامت دیجیتال Withing، شرکت نوکیا تصمیم به براورده ساختن انتظارات خود در زمینه رشد این استارت آپ و تبدیل آن به یک برند جدا از محصولات نوکیا گرفت. […]

Withings پس از آغاز فعالیت جداگانه ­خود از نوکیا اولین ساعت هوشمند خود را ارائه میکند

تنها دو سال از گذشت خرید  سهام استارت آپ فرانسوی عرصه سلامت دیجیتال Withing، شرکت نوکیا تصمیم به براورده ساختن انتظارات خود در زمینه رشد این استارت آپ و تبدیل آن به یک برند جدا از محصولات نوکیا گرفت. امروزه کمپانی Withing با برند و لوگویی مستقل و جدید وارد بازار شده است. ساعت­های هوشمند Steel HR این شرکت دارای قابلیت اتصال به GPS، سنسور سنجش میزان اکسیژن دریافتی بدن می­ باشند و از همه مهم­تر این که تحت لیسانس مستقیم برند Withing تولید شده ­اند.

ساعت ­های Steel HR Sport  دارای بسیاری از امکانات ساعت­های هوشمند Steel Hr است که در سال 2016 تحت لیسانس شرکت نوکیا تولید و پخش شد، مانند باتری با طول عمر 25 روزه، قابلیت پایش ضربان قلب و ارائه­ی اعلانات گوشی هوشمند، می­باشند. قابلیت اتصال به GPS ویژگی جدیدی است که کمک می­کند ساعت به گوشی­های هوشمند متصل شود و کاربران بتوانند مقدار پیاده ­روی، دو، و یا دوچرخه­سواری خود را در اپلیکیشن Health Mate (که برای اندروید و ios در دسترس است) ثبت و بررسی نمایند. هم­چنین ساعت­ های انالوگ جدیدی که دارای صفحه دیجیتالی و بند سیلیکونی هستند وارد بازار شده­ اند که اطلاعات مربوط به سلامت بدن شما و اعلانات اپلیکیشن­ های گوشی همراهتان را به نمایش می­ گذارند.

بیشتر بخوانید: اخبارهای روز شرکت نوکیا را اینجا بخوانید

ساعت Steel HR Sport اندکی نسبت به محصولات قبلی برند Withings، از نظر زیبایی در رتبه پایین­ تری قرار می­گیرد. یعنی وقتی ساعت انالوگی را که با بند چرمی خود شیک به نظر می­ رسد با بند اسپورت تولید شود، دیگر زیبایی خاصی نخواهد داشت. با توجه به سابقه برند Withings در تولید ساعت­ های اسپورت شیک و رنگی Activate Pop، این نوع طراحی دور از انتظار بود.

می­توانید در اپلیکیشن پایش سلامت برای خود اهداف خاصی را تعیین کنید، مثلا تعداد قدم­هایی که هر روزه راه می­ روید، یا امتیاز ساعت خواب که می­تواند کیفیت خواب شما را از لحاظ مدت و اختلالات خواب بهبود بخشد. هم­چنین ساعت می­ تواند صاحب خود را با آلارم­ های لرزشی در زمان­های خاصی از مدت خواب بیدار کند.

اولین ساعت هوشمند شرکت Withings تحت لیسانس نوکیا

اولین ساعت هوشمند شرکت Withings تحت لیسانس نوکیا

درمورد قابلیت نمایش اعلانات گوشی نیز باید گفت که این ویژگی پیشرفت کرده است زیرا دیگر محدود به نمایش تماس­ها، اس ام اس ­ها و وقایع تقویم نیست. بلکه هم­ اکنون ساعت­های هوشمند می­ توانند اعلانات بیش از صدها برنامه­ مختلف را مانند اخبار، هشدار پرواز­های فردگاهی، پیام­های شبکه­ های اجتماعی و .. را ارائه کنند. البته این قابلیت­ها بر روی ساعت Steel HR اصلی نیز تعبیه شده ­اند.

ساعت Steel Hr Sport دارای دو رنگ اصلی سفید و مشکی است که بند خاکستری سیلیکونی دارد. این ساعت در تاریخ 18 سپتامبر با قیمت 199.95$ در سایت Withings یا Amazon در دسترس خواهد بود. به محض وارد شدن این ساعت به بازارهای ایران، در صفجه ساعت هوشمند نوکیا آن را منتشر میکنیم.