ساخت ابزار نظامی جدید برای مقابله با پهبادهای مشکوک

یک شرکت آمریکایی موسوم به “درون شیلد” اخیرا موفق به ساخت دستگاه کوچکی به نام ” درون سنتری ایکس”  شده است . طبق گفته سازندگان آن با نصب این وسیله روی سقف خودرو امواج پارازیتی از سوی این وسیله انتشار می یابد که موجب اختلال در قابلیت حرکتی و مخابراتی پهبادهای مشکوک خواهد شد. به […]

یک شرکت آمریکایی موسوم به “درون شیلد” اخیرا موفق به ساخت دستگاه کوچکی به نام ” درون سنتری ایکس”  شده است . طبق گفته سازندگان آن با نصب این وسیله روی سقف خودرو امواج پارازیتی از سوی این وسیله انتشار می یابد که موجب اختلال در قابلیت حرکتی و مخابراتی پهبادهای مشکوک خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز، وزن درون سنتری ایکس دو کیلوگرم تخمین زده شده و حسگرهای درون این وسیله تا فاصله دو کیلومتری قادر به ردیابی پهبادهای در حال پرواز یا ساکن می باشند. امواج مخابراتی ارسال شده از سوی این ابزار کاربردی تا فاصله 300 متری موجب اختلال در توان جهت یابی و حرکت پهباد خواهد شد. شرایط نامساعد آب و هوایی تاثیر منفی روی کارایی دستگاه نخواهد گذاشت. شایان ذکر است فروش درون سنتری ایکس تنها به مقامات نظامی و امنیتی مجاز است. جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال