پرینتر سه بعدی به کمک معلولین می آید

شرکت انگلیسی Iterate Design an Innovation با همکاری دانشگاه وارویک و چند کمپانی دیگر دست بیونیکی  را با استفاده از پرینتر سه بعدی تولید کردند. مشتریان با ارائه مشخصاتی مانند رنگ ، ابعاد دست و محل قطع دست به وب سایت مربوطه می توانند پس از گذشت 10 ساعت دست بیونیک شخصی سازی شده مورد […]

شرکت انگلیسی Iterate Design an Innovation با همکاری دانشگاه وارویک و چند کمپانی دیگر دست بیونیکی  را با استفاده از پرینتر سه بعدی تولید کردند. مشتریان با ارائه مشخصاتی مانند رنگ ، ابعاد دست و محل قطع دست به وب سایت مربوطه می توانند پس از گذشت 10 ساعت دست بیونیک شخصی سازی شده مورد نظر را تحویل بگیرند.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ،  IMPACT نام این دست بیونیک است و بودجه 900 هزار پوندی یکی از سازمانهای دولتی انگلیس پشتیبان اجرای این طرح بوده است. در ساخت این محصول جوهر رسانایی از جنس نقره و مدارهای پیشرفته الکترونیکی بعلاوه حسگرهای قوی به کار رفته است.  IMPACT جهت توانبخشی به معلولین کارایی بالایی دارد ، هر چند قیمت این دست بیونیک و زمان عرضه تجاری آن به طور دقیق مشخص نیست. جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال