اپلیکیشنی جهت شناسایی پهبادهای اطراف

اپلیکیشنی برای تلفن همراه طراحی خواهد شد که از طریق آن بتوان موقعیت پهبادها را شناسایی کرد. این اپلیکیشن که در سال 2020 از آن رونمایی خواهد شد، به گونه ای فعالیت می کند که به کمک وای فای و هر دستگاهی که توانایی اتصال به وای فای را داشته باشد می توان موقعیت پهبادهای […]

اپلیکیشنی برای تلفن همراه طراحی خواهد شد که از طریق آن بتوان موقعیت پهبادها را شناسایی کرد. این اپلیکیشن که در سال 2020 از آن رونمایی خواهد شد، به گونه ای فعالیت می کند که به کمک وای فای و هر دستگاهی که توانایی اتصال به وای فای را داشته باشد می توان موقعیت پهبادهای دیگر را شناسایی کرده و حتی از جاسوسی بودن یا نبودن آن ها نیز باخبر شد.

به گزارش سرویس اخبار علمی تک نیوز، این اپلیکیشن توسط شرکت چینی “دی‌جی‌آی” (DJI)، بزرگترین شرکت سازنده پهپاد ساخته شده و پس از گرفتن مجوز دولت رونمایی خواهد شد. این اپلیکیشن بیش تر برای تلفن های همراه ساخته شده و حدود 9 کیلومتر در اطراف هر فرد را پوشش می دهد. با استفاده از این اپلکیشن می توان با اطرافیان نیز ارتباط برقرار کرده و از موقعیت آن ها اطلاع پیدا کرد. شناسایی مالک پهبادها و همچنین شناسایی  پهبادهایی که در اطراف افراد حرکت می کنند بدون نیاز به فناوری های پر هزینه، از مزایای استفاده از این اپلیکیشن می باشد. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار علمی فناوری مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال