اخراج کارمند اپل بخاطر سرقت عکس خصوصی کاربر

کارمند اپل استور ایالت کالیفرنیا بخاطر سرقت عکس یکی از کاربران و شکایت وی اخراج شد. این کاربر به علت سرقت عکس بسیار شخصی خود از این کارمند شکایت کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از Business Insider، فردی به نام گلوریا فوئنتس (Gloria Fuentes) به علت سرقت یکی […]

کارمند اپل استور ایالت کالیفرنیا بخاطر سرقت عکس یکی از کاربران و شکایت وی اخراج شد. این کاربر به علت سرقت عکس بسیار شخصی خود از این کارمند شکایت کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از Business Insider، فردی به نام گلوریا فوئنتس (Gloria Fuentes) به علت سرقت یکی از عکس‌هایش از کارمند اپل استور شکایت کرده و باعث اخراج وی شده است. چند روز پیش فوئنتس گوشی آیفون خود را برای تعمیر به یک اپل استور در ایالت کالیفرنیا می‌برد. کارمند اپل استور پس از دریافت گوشی و باز کردن آن، به اتاق مجاور رفته و دوباره برمی‌گردد و به فوئنتس اطلاع می‌دهد که این مشکل به شرکت ارائه دهنده خدمات مربوط میشود.

این مشتری پس از بازگشت از آنجا متوجه می‌شود که یکی از عکس‌هایش توسط یک فرد ناشناس ارسال شده است. وی میگوید این کارمند اپل استور یکی از 5000 عکس ذخیره شده در گالری گوشی‌اش را به سرقت برده است. این عکس که بسیار شخصی هم بوده او را بسیار ناراحت می‌کند و وی دوباره به اپل استور بازمی‌گردد. پس از بررسی متوجه می‌شود که شماره ناشناس که عکس به آن ارسال شده مربوط به همان کارمند می باشد. اما شخص مورد نظر اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. اما این موضوع به همین جا ختم نشده است. فوئنتس پس از این موضوع از کارمند مورد نظر شکایت کرده و اتهامات وی در حال بررسی است. این مشتری مدعی است که تمامی حساب‌های بانکی و شبکه های اجتماعی خود را قبل از تحویل گوشی پاک کرده اما فراموش می‌کند عکس های خود را حذف کند.

اپل پس از این اتفاق فورا کارمند مورد نظر را اخراج میکند و بیانیه ای را منتشر میکند که در آن آمده است : ما فورا این موضوع را به صورت درون سازمانی بررسی کرده‌ایم و متوجه شدیم که این کارمند فراتر از قوانین حریم خصوصی کارمندان عمل کرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال