مایکروسافت به عنوان اخلاقی‌ترین شرکت ایالات متحده شناخته شد

در تحقیقات اخیری که توسط یک گروه تحقیقاتی و با کمک مالی Forbes و Just Capital صورت گرفته، مایکروسافت به عنوان اخلاقی‌ترین شرکت بازرگانی در ایالات متحده آمریکا معرفی شده است. این نظرسنجی از طریق کاربران صورت گرفته است و پس از مایکروسافت انویدیا، اپل، اینتل، Salesforce و گوگل آلفابت در رتبه های بعدی قرار […]

در تحقیقات اخیری که توسط یک گروه تحقیقاتی و با کمک مالی Forbes و Just Capital صورت گرفته، مایکروسافت به عنوان اخلاقی‌ترین شرکت بازرگانی در ایالات متحده آمریکا معرفی شده است. این نظرسنجی از طریق کاربران صورت گرفته است و پس از مایکروسافت انویدیا، اپل، اینتل، Salesforce و گوگل آلفابت در رتبه های بعدی قرار گرفته‌اند. فیسبوک نیز در این رده‌بندی در رتبه 149 قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، نظرسنجی انجام شده بر اساس مواردی نظیر خدمات به کارمندان شرکت و مشتریان، احترام به جوامع، محیط زیست و حتی سهامداران انجام شده است. مایکروسافت در سال‌های اخیر فعالیت‌های مهمی را در جهت احترام به حقوق بشر انجام داده است. به عنوان مثال، مایکروسافت در سال 2018 فعالیت‌هایی را در زمینه تاثیر هوش مصنوعی بر جهان و حقوق بشر انجام داده است. از فعالیت‌های دیگر این شرکت می‌توان به کمک 1.4 میلیارد دلاری به سازمان‌های انتفاعی و یا حمایت از 21.785 سازمان در سراسر جهان اشاره کرد. به همین جهت در زمینه احترام به حقوق بشر در بین صنعت خود رتبه اول را کسب کرده است.

مایکروسافت در زمینه حمایت از کارمندان خود نیز رتبه دوم را کسب کرده است. این شرکت بالاترین سطح آماری از کارکنان خود را ارائه داده و با خدماتی نظیر ایجاد مرکز کشف استعداد در دبیرستان‌ها، آموزش فناوری در مدارس و مراقبت از فرزندان کارمندان بهترین شرایط را برای کارکنان و فرزندانشان را فراهم کرده است. این شرکت در زمینه احترام به محیط زیست در رده نهم جای دارد. مایکروسافت احترام به طبیعت را از طریق حفظ کربن و آنالیز جریان ارزشی برای بهبود بهره‌وری منابع و بسته‌بندی به نمایش گذاشت. از برنامه‌های آینده این شرکت در احترام به محیط زیست می‌توان حفظ کربن و انرژی، آب و اکوسیستم و به حداقل رساندن زباله نام برد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال