انتشار تصاویری جدید از گوشی شرکت Oukitel با ظرفیت باطری بسیار بالا

اخیرا تصاویر جدیدی از گوشی کمپانی Oukitel  به بیرون درز کرده است که از نظر ضخامت بدنه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. البته این بار این استقبال به دلیل ضخامت کم بدنه نبوده و در حقیقت اندازه بسیار زیاد آن مورد توجه قرار گرفته است. این گوشی بواسطه در اختیار داشتن باطری با ظرفیت […]

اخیرا تصاویر جدیدی از گوشی کمپانی Oukitel  به بیرون درز کرده است که از نظر ضخامت بدنه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. البته این بار این استقبال به دلیل ضخامت کم بدنه نبوده و در حقیقت اندازه بسیار زیاد آن مورد توجه قرار گرفته است. این گوشی بواسطه در اختیار داشتن باطری با ظرفیت 10,000 میلی‌آمپر ساعت تحت نظر خبرگزاری‌ها بوده و اخیرا با نام دهان پُر کن K10000 شناخته می‌شود. احتمالا K10000 با داشتن این باطری غول‌آسا می‌تواند تا چندین روز و حتی تا یک هفته دوام بیاورد و از این نظر گوی سبقت را از رقبای خود برباید.

بر طبق اطلاعات منتشر شده، K10000 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با دقت 720p بوده و از تراشه چهار هسته‌ای مدیاتک با نام MT6735 بهره‌مند است. همچنین حافظه RAM این گوشی 2 گیگا‌بایت بوده و از 16 گیگا‌بایت حافظه داخلی نیز بهره می‌برد. جالب است بدانید که این گوشی با ضخامت بسیار بالای هیچ جای اضافی برای قرار‌گیری شکاف کارت حافظه جانبی باقی نگذاشته است و از این رو کمی باعث ناراحتی کاربران خواهد شد. دوربین‌های تعبیه شده بر روی این گوشی از حیث دقت حسگر در حد استانداردی هستند و شرکت Oukitel برای قسمت پشتی دستگاه از یک دوربین با دقت 13 مگاپیکسل استافده کرده است و در جلوی گوشی نیز دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی خود‌نمایی می‌کند. اما موضوع ارزشمندی که با دیدن تصاویر منتشر شده از گوشی شاهد آن خواهید بود، استفاده از قاب فلزی بر روی این گوشی است که با وجود ضخامت بسیار بالای گوشی، به زیبایی آن افزوده است.

نظر شما چیست، آیا K10000 می‌تواند با ویژگی‌های منحصر به فرد خود در عرصه فروش نیز فوق‌العاده ظاهر شود؟!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال