هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن برای بار دوم در عرض 22 دقیقه به اتمام رسید

سونی در حالی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن را معرفی کرد که روزهای بسیار خوبی با فروش پلی‌ استیشن 4 پشت سر می‌گذارد. این هدست که 399 دلار قیمت خواهد داشت پاییز سال آینده وارد بازار خواهد شد. سونی هفته‌ی گذشته این هدست را در وب‌سایت آمازون برای پیش‌فروش قرار داد اما در عرض 5 […]

سونی در حالی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن را معرفی کرد که روزهای بسیار خوبی با فروش پلی‌ استیشن 4 پشت سر می‌گذارد. این هدست که 399 دلار قیمت خواهد داشت پاییز سال آینده وارد بازار خواهد شد. سونی هفته‌ی گذشته این هدست را در وب‌سایت آمازون برای پیش‌فروش قرار داد اما در عرض 5 دقیقه موجودی این هدست به اتمام رسید. حال دیروز در موج دوم پیش‌فروش این هدست بار دیگر شاهد به اتمام رسیدن موجودی آن این‌ بار در عرض 22 دقیقه بودیم.

احتمالا هنوز هم هستند کسانی که موفق به پیش‌خرید این هدست زیبا نشده و قصد دارند آن را هرچه‌ سریع‌تر پیش‌خرید کنند. وب‌سایت آمازون و سونی فعلا اطلاعات بیشتری را مبنی بر تعداد دستگاه‌های فروخته شده منتشر نکردند اما احتمالا هدست واقعیت مجازی پلی استیشن همانند خود کنسول نیز با استقبال بی‌نظیری مواجه خواهد شد.

فعلا مشخص نیست که موج سوم پیش‌فروش هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن چه زمانی خواهد بود. باید منتظر ماند و دید آیا موج سوم نیز همانند سری‌های قبلی باعث به اتمام رسیدن موجودی خواهد شد یا خیر؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال