آپدیت جدید اپل واچ بهمراه اپلیکیشن ردیاب خواب ارائه خواهد شد

اپل از مدتها پیش در نظر داشت تا سیستم ردیاب خواب را بصورت یک سخت افزار به کاربران ارائه کند . اکنون بنظر میرسد که این تصمیم را در سری جدید اپل واچ و بصورت یک اپلیکیشن ارائه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، احتمالا در سری جدید اپل […]

اپل از مدتها پیش در نظر داشت تا سیستم ردیاب خواب را بصورت یک سخت افزار به کاربران ارائه کند . اکنون بنظر میرسد که این تصمیم را در سری جدید اپل واچ و بصورت یک اپلیکیشن ارائه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، احتمالا در سری جدید اپل واچ شاهد سیستم ردیاب خواب خواهیم بود. این فناوری Time in Bed tracking نام گذاری شده و قرار است میزان و کیفیت خواب کاربر را بررسی و به وی اطلاع دهد. گفته میشود  این فناوری از طریق اطلاعات جمع اوری شده در سنسورهای موجود در این ساعت ، فرآیند بررسی خواب را انجام میدهد. اپل در مراسم رونمایی خود در دهم مهر صحبتی از این قابلیت به میان نیاورد و احتمالا قرار است در آپدیت بعدی watchOS از این اپلیکیشن رونمایی کند.

اپل در سال 2017 نیز طی یک همکاری با شرکت Beddit سخت افزاری را برای ردیابی سیستم خواب ارائه کرده بود. این کمپانی علاوه بر سخت افزار مذکور ، در سال 2018 یک ردیاب خواب جدید را نیز معرفی کرد. اپلیکیشن جدید اپل ، بر اساس الگوهای خواب ، خواب کاربر را رصد میکند تا در زمان مطلوب وی را بیدار کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال