ویکی پدیا شبکه اجتماعی جدید خود را راه‌اندازی کرد

جیمی ولز بنیانگدار ویکی پدیا از آغاز فعالیت شبکه اجتماعی خود خبر داد. ویکی پدیا امیدوار است بتواند پلتفرم خود را جایگزین فیسبوک و توئیتر کند. این شبکه اجتماعی قرار است به اشتراک‌گذاری اخبار بپردازد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Engadget، سایت WT:Social به عنوان شبکه اجتماعی […]

جیمی ولز بنیانگدار ویکی پدیا از آغاز فعالیت شبکه اجتماعی خود خبر داد. ویکی پدیا امیدوار است بتواند پلتفرم خود را جایگزین فیسبوک و توئیتر کند. این شبکه اجتماعی قرار است به اشتراک‌گذاری اخبار بپردازد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Engadget، سایت WT:Social به عنوان شبکه اجتماعی ویکی پدیا فعالیت خود را آغاز کرده است. وب سایت Wikitribune که اکنون به WT:Social تغییر نام داده است، پیش از این برای جلوگیری از انتشار اخبار کذب راه اندازی شده بود اما مورد استقبال قرار نگرفت. جیمی ولز اکنون امیدوار است تا بتواند پلتفرم خود را به رقیبی برای فیسبوک و توئیتر تبدیل کند.

پلتفرم WT:Social توانایی به اشتراک‌گذاشتن مطالب را داشته و قرار است بدون تبلیغات و تنها با کمک مالی کاربرانش به کار خود ادامه دهد. ولز در مورد نحوه کار این شبکه اجتماعی می‌گوید: در شبکه‌های اجتماعی وابسته به تبلیغات در نهایت شاهد محتواهای بی کیفیت هستیم. قرار است در شبکه اجتماعی خود با در نظر گرفتن منافع کاربران عمل کنیم و در نهایت به 500 میلیون عضو برسیم.

این پلتفرم برخلاف شبکه‌های اجتماعی کنونی که الویت نمایش را به پست‌های با تعداد لایک بالا می‌دهند، جدیدتریت لینک‌ها را نمایش می‌دهد. عضویت در این سایت رایگان است اما اکنون باید در لیست انتظار قرار گرفت و یا دوستان خود را دعوت کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال